Krijg je ook een waarschuwing als je vergeet je kont af te vegen?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:47 schreef KingRoland het volgende:
Mijn iphone waarschuwde dat ik te hard naar muziek luister (ik luisterde naar NewJeans) dus heb de volume wat zachter gezet
Ga je dan een iPhone kopen?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijg je ook een waarschuwing als je vergeet je kont af te vegen?
Ik heb daar zelf geen melding over gekregen dus ik denk het nietquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijg je ook een waarschuwing als je vergeet je kont af te vegen?
Je was het dus wel vergetenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb daar zelf geen melding over gekregen dus ik denk het niet
Ik gebruik een bidetquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je was het dus wel vergeten
Interessant.
Heb jij een iPhone?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Ik las in eerste instantie 'Raven van Dorst is dood'.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik las 'Jung Kook is dood'.
wow gelukkig
Ik las Robbie Ronalds is dood.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik las in eerste instantie 'Raven van Dorst is dood'.
Ik moet nog gaan, begreep dat je je vooraf het beste wel even extra kon verdiepen in het onderwerp, of valt dat mee?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:45 schreef maxi-mus het volgende:
Oppenheimer: 8.8/10.
@:ggmm @:caland @:coco @:scrummie
Dat valt best mee, ik neem aan dat je wel enigzins wat basiskennis hebt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet nog gaan, begreep dat je je vooraf het beste wel even extra kon verdiepen in het onderwerp, of valt dat mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |