Ik denk dat je de vriendschap tussen mij en @Jojoortje ernstig onderschat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat je eindelijk een keer viraal gegaan was, maar het blijkt een tweet te zijn met 1 like.
Ik vraag me af of dit een like uit medelijden was. @:Jojoortje
Net langs centraal en 30 meeuwen (van die hele grote joekels) gezien op een zee van vuilnis. Wordt steeds ergerquote:
dikke maatjes tochquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat je de vriendschap tussen mij en @:jojoortje ernstig onderschat.
Ontzettend grappig.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:19 schreef KingRoland het volgende:
@:gurneyisbestoke @:timmmmm @:caland @:wereldgozer
Metro naar slinge best grappig eigenlijk. Letterlijk 3/4 van de metro stapt bij wilhelminaplein eruit, zou eerder zeggen beurs
Je had nog niet bedacht dat daar enorm veel kantoren zijn + locatie van hogeschool?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:19 schreef KingRoland het volgende:
@:gurneyisbestoke @:timmmmm @:caland @:wereldgozer
Metro naar slinge best grappig eigenlijk. Letterlijk 3/4 van de metro stapt bij wilhelminaplein eruit, zou eerder zeggen beurs
introtunebraddie.mp3quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:45 schreef RamboDirk het volgende:
Liveblog van @:kingroland
[ afbeelding ]
Tot morgen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:02 schreef GGMM het volgende:
Sorry beetje laat jullie zullen wel flink honger hebben
Maar we gaan nu eten!
ja ze moeten vaker de troep opruimen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Net langs centraal en 30 meeuwen (van die hele grote joekels) gezien op een zee van vuilnis. Wordt steeds erger
@:karina
Ga solliciteren!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:55 schreef Karina het volgende:
[..]
ja ze moeten vaker de troep opruimen.
Zijn meeuwen op steroidsquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:55 schreef Karina het volgende:
[..]
ja ze moeten vaker de troep opruimen.
Zoiets jaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zijn meeuwen op steroids
Niet normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |