Volgens mij hoort de manager dit zelf mede te delen en niet via via..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:59 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Omdat de manager dat als antwoord van achter heeft gekregen op haar vragen?
Vond dat ook wel een beetje erg langquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:00 schreef Wibehh het volgende:
Ze hadden ook nooit 24 uur moeten geven.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:49 schreef FreshFruit het volgende:
Tsjeezus ik blijf maar regelen zegt Sas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Papoehaa.quote:
En de Nachtwacht kan ik nu ook dromen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:09 schreef xsaskiax het volgende:
Eerst met gebarentaal.... denk dat heel wat kijkers het alfabet behoorlijk onder de knie hebben, nu met die vlaggen, automatisch zit je mee te doen (en uitspraken te 'verbeteren', want ook Jasper verstaat de kunst van het uitspreken van de landen op een 'aparte' manier heel goed)
jaaaa dat was het, ik wist dat er nog zoiets geweest wasquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En de Nachtwacht kan ik nu ook dromen.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:06 schreef xsaskiax het volgende:
Sasha heeft nog even extra info: van de 195 vlaggen zijn er 193 door de VN erkend (we weten zo langzamerhand bijna alles over de vlaggen)
voor als je zelf wilt proberen https://world-geography-games.com/nl/vlaggen_wereld.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heldenrol voor Mirthe.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
jaaaa dat was het, ik wist dat er nog zoiets geweest was
Ik denk Jappie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:12 schreef RobjeGeus het volgende:
Wie heeft de meeste kans te gaan winnen volgens jullie ?
Ik vind het moeilijk, maar zou mijn geld toch op Imi zettenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:12 schreef RobjeGeus het volgende:
Vond jappie net wel heel sterk..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:14 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk, maar zou mijn geld toch op Imi zetten
Wij denken..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:12 schreef RobjeGeus het volgende:
Ze zijn wel aan elkaar gewaagd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:15 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Vond jappie net wel heel sterk..
Klopt, even kijken hoe ze het onder stress gaan doenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:15 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Vond jappie net wel heel sterk..
15 uit 25quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:11 schreef Adat231 het volgende:
[..]
voor als je zelf wilt proberen https://world-geography-games.com/nl/vlaggen_wereld.html
Dat is inderdaad letterlijk wat Bern zei.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:25 schreef Verida het volgende:
ik zou het bizar vinden als van immi antwoorden goed worden gekeurd, waarbij duidelijk een aantal letters van het land missen of in het engels worden gegeven.
op de kaarten waar ze het van moeten leren staan de landen duidelijk in het Nederlands.
Ze hebben juist voor immi gekozen volgens mij omdat hij zwakker is in het Nederlands, dus grotere kans om van te winnen.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |