Of beide iemand naar huis sturen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan mogen ze beiden blijven. Zei Sasha net tegen Bern
Ohja dat kan natuurlijk ook goed!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:48 schreef D. het volgende:
Als we dan toch speculeren:
Misschien krijgen ze (bijv.) 50 vlaggen en 50 landenbordjes, en wie het snel op de knop drukt met de meeste goede antwoorden wint
Dus ze stemmen nooit op elkaar en dat hoeven ze ook niet. Dat zou zijn als ze met tweeën overblijven en dan hoef je niet meer te stemmen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
als het ooit zover moet komen stemmen bern en sasha wel op elkaar hebben ze afgesproken
Ik vermoed dat ze zelf ook maar gokken hoe of wat Engine.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:48 schreef engine het volgende:
Begrijp ik goed dat er een kans is dat zowel Ima als Jasper blijven?
Mirthe eerst lachen en dan het besef dat er daarna een eli komt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:53 schreef Rhosyn het volgende:
Feit: als ze beiden alle vlaggen weten dan mogen ze beide blijven.
Ja had zelfde, voor de plottwistquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:50 schreef D. het volgende:
[..]
Zou wat zijn, als ze alles goed hebben mogen ze iemand anders aanwijzen
Ze moeten samen 1 iemand kiezen danquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of beide iemand naar huis sturen.
Zegt Jappie, Ima
Zegt Ima, Jappie.
Hoezo is dat een feit?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:53 schreef Rhosyn het volgende:
Feit: als ze beiden alle vlaggen weten dan mogen ze beide blijven.
Omdat het nu een paar keer is gezegd.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Bern benoemd dat zeer stellig dat het zo is. En Sasha net ook.
Is dat liefquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dit vond ik best heel lief van Sas.
Als ze willen gokken moeten ze maar met een spelshow meedoenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze zelf ook maar gokken hoe of wat Engine.
Hmmmm.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:56 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze willen gokken moeten ze maar met een spelshow meedoen
-knip- niet persoonlijk wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:42 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, dat staat hiervoor toch al? Dan mogen ze beide blijven.
Ik vond dit wel lief van haar kant.Over hem heb ik geen mening.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is dat liefze zegt dat het niets met hem heeft te maken maar dan met zijn gedrag.. en dat gaat dan niet over hem
![]()
Het is en blijft een lulletje rozenwater
Ze begint nu al te klagen.. ze zit er nog niet eens een weekquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:49 schreef FreshFruit het volgende:
Tsjeezus ik blijf maar regelen zegt Sas.
Gele kaart en 10 duizend boete staat daar op..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |