En dit vond ik best heel lief van Sas.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:36 schreef Harry het volgende:
Sasha tegen Bern: als ik eens fel ben, dat heeft niets met jou te maken. Een beetje met je gedrag....
Bern (met een lach): ik voel mij niet aangevallen.
Isaac begint wat dat betreft steeds meer op Jeffrey te lijken. De haat......quote:
Eerder onmacht denk ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:37 schreef Harry het volgende:
[..]
Isaac begint wat dat betreft steeds meer op Jeffrey te lijken. De haat......
Dat verstond ik ook. En dan allebei iemand wegsturen? Of 1 iemand?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:33 schreef juul. het volgende:
Wat zegt Bern nou: als ze allebei de landen goed raden, mogen ze allebei blijven![]()
Nee, daar is niets over gezegd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat verstond ik ook. En dan allebei iemand wegsturen? Of 1 iemand?
Ja, dat staat hiervoor toch al? Dan mogen ze beide blijven.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:40 schreef Wibehh het volgende:
Al bekend wat er gebeurt als ze alles goed hebben?
Dan mogen ze beiden blijven. Zei Sasha net tegen Bernquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:40 schreef Wibehh het volgende:
Al bekend wat er gebeurt als ze alles goed hebben?
Ik ook, para word ik ervan... dat eten en drinken van die kwast, verschrikkelijk..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In een kopje,en dan heel hard smakken.Irri factor bij mij.
Jaja..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:43 schreef FreshFruit het volgende:
Heeft de manager dat al wel doorgegeven?
Bern vertelde het aan Imi en Rupiquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:43 schreef FreshFruit het volgende:
Heeft de manager dat al wel doorgegeven?
Ah kijk daar is t antwoordquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:39 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Bern: gek, dat bij JW en Moraima allebeide wel af konden vallen, maar ze nu kunnen blijven.
Sasha: alleen wanneer je het spel uitspeelt......
Sasha hoorde je en geeft antwoord...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:47 schreef Yver73 het volgende:
Regent het daar nou zo hard? Ik hoor een hoop herrie in het kantoor van de manager
Skerp.quote:
Jouw begrip is onevenaarbaar.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:48 schreef engine het volgende:
Begrijp ik goed dat er een kans is dat zowel Ima als Jasper blijven?
Zou wat zijn, als ze alles goed hebben mogen ze iemand anders aanwijzenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:48 schreef engine het volgende:
Begrijp ik goed dat er een kans is dat zowel Ima als Jasper blijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |