Huh? Wat deed zequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:21 schreef Harry het volgende:
Heeft iemand al gezegd, dat Wendy een flinke vrouw is ?
En ook Mirthe is goed bezig !!
Grappig toch, betrokkenheidquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:22 schreef Frummelie het volgende:
Ik herken mezelf niet... ik ben gewoon een beetje zenuwachtig voor Jappie, ken heel die drol niet, dat is toch maf... en dan is het nog niet eens 15.00
Herpak jezelf Frummie...
Daarom moet Jappie winnen ze zijn nu in de meerderheid en moeten dat ook blijven..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Grappig toch, betrokkenheid
Deze 2 mogen v mij allebei weg. Het maakt me niet zoveel uit.
Als Wendy maar wint
als het ooit zover moet komen stemmen bern en sasha wel op elkaar hebben ze afgesprokenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:31 schreef Harry het volgende:
Isaac zegt tegen Marciano, dat "die twee (Bern en Sasha) altijd samen blijven. De rest zijn individuen. Zij stemmen niet op elkaar. Uiteindelijk ben je de sjaak".
In een kopje,en dan heel hard smakken.Irri factor bij mij.quote:
met broek vol poepersquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:33 schreef engine het volgende:
Kijk Isaac en Marciano zenuwachtig rondlopen dan
Ja want Isaac weet ook wel dat hij verder een beetje dom is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:33 schreef Harry het volgende:
Isaac: geef me iets fysieks tegen die gymleraar. Broer, POH !!
Zag je die blik net naar Bern?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja want Isaac weet ook wel dat hij verder een beetje dom is.
Niet gezien. Snel weer verder gezaptquote:
Ja, als ze allebei alle 195 goed hebben!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:33 schreef juul. het volgende:
Wat zegt Bern nou: als ze allebei de landen goed raden, mogen ze allebei blijven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |