Denk dat er wel een addertje onder het gras zit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:05 schreef HappyCharly het volgende:
Misschien mogen ze dan blijven en samen kiezen wie naar huis moet
k5 zal wel afwachten hoe de proef verloopt en dan pas ingrijpen denk ikquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat die ook een beetje verbaasd zijn hoe goed de heren het doenik dacht gisteren dat het onmogelijk was om ze allemaal te leren.
Ja ben benieuwdquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat er wel een addertje onder het gras zit.
Hier hadden ze geen rekening mee gehouden.. maar dit is wel weer erg kneuterig zoals we al eerder hebben kunnen zienquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat die ook een beetje verbaasd zijn hoe goed de heren het doenik dacht gisteren dat het onmogelijk was om ze allemaal te leren.
Zit er dik in dat ze er nu iets aan toevoegen want dit hadden ze niet voorzien.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sasha gewoon nog geen antwoord had gehad en daarom zei: ze weten het zelf nog niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik begreep dat Sasha daar een e-mail over heeft gestuurd met die vraag maar het antwoord was dat ze dat zelf ook nog niet wisten.. hoe dan?? Het is allemaal weer goed doordacht
Eensquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hier hadden ze geen rekening mee gehouden.. maar dit is wel weer erg kneuterig zoals we al eerder hebben kunnen zien
samen Erik naar huis sturenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik schat de kans groot dat wat ze er nu aan toe gaan voegen het kant nog wal raakt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zit er dik in dat ze er nu iets aan toevoegen want dit hadden ze niet voorzien.
Het kwam op mij over dat ze er nog mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:11 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sasha gewoon nog geen antwoord had gehad en daarom zei: ze weten het zelf nog niet.
Als het was gelopen zoals ze hadden gedacht welquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:11 schreef engine het volgende:
[..]
Eens![]()
En toch vind ik het wel een leuke opdracht.
Dat je ze achterstevoren uit moet spreken ofzoquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik schat de kans groot dat wat ze er nu aan toe gaan voegen het kant nog wal raakt.
Als het een oneven aantal vlaggen zijn is het niet eerlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:13 schreef engine het volgende:
Gewoon omdat het kan wil ik dat ze doorgaan tot alle 195 vlaggen geweest zijn
Denk ik ook.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
misschien gaan ze over tot de territorium vlaggenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk ik ook.
Zou kunnen met gelijke stand dat ze dan vlaggen krijgen die ze niet hebben kunnen leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |