Ja dat zien we dan andersquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:31 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zou denmark ook fout rekenen, of pakstan
hij heeft de kans gekregen om de nederlandse landennamen te leren.
febo had ook morrie gekozen om mee te doen, maar dat wil niet zeggen dat morrie dus vrijgesteld zou worden bij een fysieke proef, od sasha met haar long covid, moest gewoon aan de balk hangen.
maar dat is mijn mening.
Maar het was toch zoveel mogelijk de originele uitspraak respecteren en in Libie noemen ze hun land misschien wel Libiaquote:
Hahaha dan heeft ima misschien wel gelijk met de uitspraak van landen in de regio van zijn herkomst ..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar het was toch zoveel mogelijk de originele uitspraak respecteren en in Libie noemen ze hun land misschien wel Libia
De landennamen staan op de kaarten waar ze het van moeten leren. Het lijkt mij dat dan die naam gebruikt moet worden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar het was toch zoveel mogelijk de originele uitspraak respecteren en in Libie noemen ze hun land misschien wel Libia
Dat is toch nergens genoemd dat ze zoveel mogelijk respect voor de orginele uitspraak als mogelijk in de opdracht moeten leggen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar het was toch zoveel ogelijk de originele uitspraak respecteren en in Libie noemen ze hun lka d misschien wel Libia
Uiteraard staat t er in t Nederlands. Maar de uitspraak v Imi is nog niet perfect.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:35 schreef Verida het volgende:
[..]
De landennamen staan op de kaarten waar ze het van moeten leren. Het lijkt mij dat dan die naam gebruikt moet worden.
Echt hequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:37 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Zooo jammer dat hij daar niet staat straks:(
Oh?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:40 schreef IkFok het volgende:
193 vlaggen kaarten telt Sacha ipv 196 zegt ze
Hoe bedoel je op dezelfde manier?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:42 schreef Frummelie het volgende:
Hoe grappig... Isaac en Marciano overhoren Imi nu op dezelfde manier.... hoe lachwekkend die trieste figuren...
Goedemorgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |