Mogen ze met hun tweetjes 15 minuten overleggen wie moet gaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:39 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Absoluut.
Hoop nog dat Febo het leest en nu goedkeuring vraagt voor dit top idee 👍🏻
En dat Jappie dan Isaac wegstuurt, dan loopt Marciano er verloren bij. Die gaat zelf geen slimme tactieken bedenken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:39 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Absoluut.
Hoop nog dat Febo het leest en nu goedkeuring vraagt voor dit top idee 👍🏻
Isaac vreet ook van 2 walletjes.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alles om haarzelf veilig te stellen. Ze eet van twee walletjes en tot nu toe werkt dat. Mirthe is gewoon heel gehaaid en blijkbaar hebben anderen dat nog niet helemaal door. Babette heeft het heel vaak aangegeven en zei meerdere keren dat Mirthe het gaat winnen.. ze verklaarde haar voor gek maar ze zou best eens gelijk kunnen hebben.
Laat Mirthe maar schuiven
De vorige eli zei babbel ook Beauty and the Beast terwijl het Belle en het Beest was. Werd goedgekeurd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:39 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben de kaarten om het te leren gegeven, en daar staan de landennamen in het Nederlands op.
Mirthe speelt, net als Isaac, vliegende keep.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:32 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Met Erik doet ze dit echt al maanden.
Ze zegt net zelf dat ze beseft 4e wiel te zijn bij Sasha en zo.
Maar dat zegt ze tegen isaac.
Daar hoort ze ook niet bij.
Mirthe heeft met Erik afgesproken als laatste (Erik) of 1 van de laatste (mirthe's versie) op elkaar te stemmen.
Tuurlijk poeppiekakkiescheetje... daarna gelijk doorpakken...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zullen we eerst deze even afwachten?
En Zoe die stotterde bij Groningen Groningen ook.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:42 schreef Wibehh het volgende:
[..]
De vorige eli zei babbel ook Beauty and the Beast terwijl het Belle en het Beest was. Werd goedgekeurd.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Tuurlijk poeppiekakkiescheetje... daarna gelijk doorpakken...
Isaac lult met iedereen mee..quote:
Dat gebeurd er nu eenmaal met mensen die onpeilbaar zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:34 schreef engine het volgende:
Ah leuk we gaan weer voor Mirthe invullen
Precies.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze zit bij beiden groepen op de schopstoel
Dat is toch ook precies hetzelfde..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:42 schreef Wibehh het volgende:
[..]
De vorige eli zei babbel ook Beauty and the Beast terwijl het Belle en het Beest was. Werd goedgekeurd.
LoL Isaac die zonder te kunnen "vechten" gewoon naar huis zou moeten dan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:41 schreef Yver73 het volgende:
[..]
En dat Jappie dan Isaac wegstuurt, dan loopt Marciano er verloren bij. Die gaat zelf geen slimme tactieken bedenken.
Ik denk dat Imi dan Sasha wegstuurt. Zou volgens mij het slimst zijn….
ja, maar ze zijn ook aan beide kanten bang om tegenover haar te komen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze zit bij beiden groepen op de schopstoel
Ik vind haar helemaal niet onpeilbaar. Ze is iedere dag hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat gebeurd er nu eenmaal met mensen die onpeilbaar zijn.
Met Erik zit ze bijna iedere avond.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:36 schreef juul. het volgende:
[..]
Mirthe heeft met meerdere mensen wat afgesproken
ima wil bern eruit hebbenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:45 schreef realkijkers het volgende:
[..]
LoL Isaac die zonder te kunnen "vechten" gewoon naar huis zou moeten dan.
Ja daag. Dan kan Imi ook in het Arabisch gaan antwoorden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is toch ook precies hetzelfde..
Waarom denk je dan niet dat ik Jasper bedoel?quote:
Libië en Libya ook, dat is mijn puntquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is toch ook precies hetzelfde..
Bovendien kan Imi niet alle letters correct uitspreken en dat is normaal voor iemand van buiten Nederland. Mijn zoon heet b.v. Pepijn en zijn Filipijnse vrouw kan de IJ niet uitspreken en dus is het Peppie geworden. Zo heb je er meer en daarom spreekt Imi sommige woorden minder duidelijk uit. Vind hem trouwens erg goed Nederlands spreken maar kan dat niet zo snel als wij, Nederlanders, dat doen. Buitenlanders blijven hun eigen accent behouden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:42 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft Febo niet gezeken om uitspraak.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:49 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Libië en Libya ook, dat is mijn punt
Snap ik wel.Imo zijn de laatste 6 3 paartjes:quote:
Een jaar lang je dommer voordoen dan je bent zal ook niet meevallenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind haar helemaal niet onpeilbaar. Ze is iedere dag hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |