Met Erik doet ze dit echt al maanden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:27 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vind Mirthe altijd al een 'aparte'... warrelig, dromerig, chaotisch.... maar ook heel slim, uitgekookt, niet te volgen en ga zo maar door... maar hoe ze de laatste dagen 'bezig' is is me echt een raadsel.
Het ineens zo close contact met Marciano en Isaac, het vriendinnen zijn met Wendy, het vertrouwelijk praten met Erik.. om maar eens iets te noemen.
Is dit alles om zichzelf veilig te stellen en te houden, of is ze iets anders van plan (want ze vertelt ook constant dingen van de een aan de ander door)??
Zullen we eerst deze even afwachten?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Yw... ik vind het best apart met de finale in zicht.... d'r moet nu weer snel weer een eliminatie komen...
Dat is ook haar bedoeling..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is echt niet te peilen en hoe verder in het spel hoe minder ik haar begrijp
Hoop echt dat ze dan 2 anderen mogen kiezen voor foetsiequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:48 schreef engine het volgende:
Begrijp ik goed dat er een kans is dat zowel Ima als Jasper blijven?
is haar speltactiek denk ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:27 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vind Mirthe altijd al een 'aparte'... warrelig, dromerig, chaotisch.... maar ook heel slim, uitgekookt, niet te volgen en ga zo maar door... maar hoe ze de laatste dagen 'bezig' is is me echt een raadsel.
Het ineens zo close contact met Marciano en Isaac, het vriendinnen zijn met Wendy, het vertrouwelijk praten met Erik.. om maar eens iets te noemen.
Is dit alles om zichzelf veilig te stellen en te houden, of is ze iets anders van plan (want ze vertelt ook constant dingen van de een aan de ander door)??
In beide gevallen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:24 schreef FreshFruit het volgende:
Mirthe: "Ik weet ook wel dat ik het vierde wiel ben"
Is zeker tactiek.. en dat ze warrig chaotisch en dromerig is dat klopt natuurlijk wel. Dat is ze ook echt maar bewust scherpt ze dit ook aan. Ze zei net ook al dat iedereen denkt dat ze eigenlijk dom is en ze laat iedereen in die waan..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is tactiek denk ik,alleen ze begint net iets te vroeg want ze hebben haar heus wel door.
Mirthe heeft met meerdere mensen wat afgesprokenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:32 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Met Erik doet ze dit echt al maanden.
Ze zegt net zelf dat ze beseft 4e wiel te zijn bij Sasha en zo.
Maar dat zegt ze tegen isaac.
Daar hoort ze ook niet bij.
Mirthe heeft met Erik afgesproken als laatste (Erik) of 1 van de laatste (mirthe's versie) op elkaar te stemmen.
Dat is toch ook niet lief, maar gedrag goed praten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is dat liefze zegt dat het niets met hem heeft te maken maar dan met zijn gedrag.. en dat gaat dan niet over hem
![]()
Het is en blijft een lulletje rozenwater
Dan hadden ze dat er vooraf bij moeten vermelden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:18 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dat is inderdaad letterlijk wat Bern zei.
Dat imma het in een niet eigen taal moet leren en uitspreken.Dat ze daarom voor imma kiezen.
Al is de level van coulance door Febo altijd onduidelijk. of Engels ook ok is.
Drillrap is zo 2020.En dat zeg ik als 51 jarige.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:37 schreef Yver73 het volgende:
Marciano weer met z’n drillrap… 40 jaar 🤣🤣
Isaac en Marciano hebben die een paar keer tegen haar gezegd de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:32 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Met Erik doet ze dit echt al maanden.
Ze zegt net zelf dat ze beseft 4e wiel te zijn bij Sasha en zo.
Maar dat zegt ze tegen isaac.
Daar hoort ze ook niet bij.
Mirthe heeft met Erik afgesproken als laatste (Erik) of 1 van de laatste (mirthe's versie) op elkaar te stemmen.
Dat dusquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:34 schreef Verida het volgende:
[..]
is haar speltactiek denk ik.
ze weet donders goed dat ze er maar half bijhoort bij het groepje sas/bern/jappie.
Met wendy is ze al veel langer bezig om te sporten en zich op die manier voor te bereiden op een finale.
met Erik is ze al veel vaker vertrouwelijk geweest, en ze weet ook dat ze die te vriend moet houden.
met de bro's geeft ze nu een signaal dat ze wel zou kunnen overlopen, door ineens met ze om te gaan. De bro's zullen dan niet zo snel op haar stemmen, want van de anderen weten ze sowieso dat ze niet over zullen lopen.
En ze maakt gewoon met niemand echt ruzie, dus strijkt daarmee ook niemand tegen de haren in.
Ze speelt het in mijn ogen erg slim, al vanaf het begin
Absoluut.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer, dat ze iemand weg zouden mogen sturen was een leuk element geweest in het spel
🤣🤣 Precies, jij begrijpt het!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Drillrap is zo 2020.En dat zeg ik als 51 jarige.
Sommige uitdagingen worden totaal verkeerd ingeschat ben ik bang... d'r komt waarschijnlijk heel snel weer een eliminatie..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dit zeggen ze vanuit kamer 5 echt niet voor niets, die zijn vast en zeker iets van plan (het hangen aan de balk heeft van de week ook veel en veel langer geduurd dan ze ingeschat hadden zeiden ze) om wel een uitkomst te krijgen.
ze hebben de kaarten om het te leren gegeven, en daar staan de landennamen in het Nederlands op.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat er vooraf bij moeten vermelden.
Er zullen toch snel wat mensen af moeten gaan vallen zo dicht bij het einde.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:28 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dat zou absoluut super zijn!
Beetje reuring
na #TeamWendy4TheWinquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:34 schreef Verida het volgende:
[..]
is haar speltactiek denk ik.
ze weet donders goed dat ze er maar half bijhoort bij het groepje sas/bern/jappie.
Met wendy is ze al veel langer bezig om te sporten en zich op die manier voor te bereiden op een finale.
met Erik is ze al veel vaker vertrouwelijk geweest, en ze weet ook dat ze die te vriend moet houden.
met de bro's geeft ze nu een signaal dat ze wel zou kunnen overlopen, door ineens met ze om te gaan. De bro's zullen dan niet zo snel op haar stemmen, want van de anderen weten ze sowieso dat ze niet over zullen lopen.
En ze maakt gewoon met niemand echt ruzie, dus strijkt daarmee ook niemand tegen de haren in.
Ze speelt het in mijn ogen erg slim, al vanaf het begin
Ze zit bij beiden groepen op de schopstoelquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
In beide gevallen.
Want met die andere groep zal ze ook achteraan staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |