Is vertrekt er niemand is letterlijk gezegd? Kan anders best zijn dat zij mogen blijven maar een ander mogen wegsturen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:51 schreef Frummelie het volgende:
Ze mogen allebei blijven als ze alles goed hebben... dus er vertrekt helemaal niemand... apart met de finale zicht..
Dat is letterlijk gezegd en meermaals bevestigd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:20 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Is vertrekt er niemand is letterlijk gezegd? Kan anders best zijn dat zij mogen blijven maar een ander mogen wegsturen.
Weet je meteen waarom. Mirthe denkt vooruit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:24 schreef FreshFruit het volgende:
Mirthe: "Ik weet ook wel dat ik het vierde wiel ben"
Ja, 800.000 winnen.quote:
Ze mogen echt blijven als ze alles goed hebben en er wordt niemand weggestuurd... is gezegd door de manager na navraag kamertje 5...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:20 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Is vertrekt er niemand is letterlijk gezegd? Kan anders best zijn dat zij mogen blijven maar een ander mogen wegsturen.
Dat is dan weer jammer, dat ze iemand weg zouden mogen sturen was een leuk element geweest in het spelquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze mogen echt blijven als ze alles goed hebben en er wordt niemand weggestuurd... is gezegd door de manager na navraag kamertje 5...
Thanx. Jammer dat er dan mogelijk niemand gaat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze mogen echt blijven als ze alles goed hebben en er wordt niemand weggestuurd... is gezegd door de manager na navraag kamertje 5...
Dat zou absoluut super zijn!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of beide iemand naar huis sturen.
Zegt Jappie, Ima
Zegt Ima, Jappie.
Ze is echt niet te peilen en hoe verder in het spel hoe minder ik haar begrijpquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:27 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vind Mirthe altijd al een 'aparte'... warrelig, dromerig, chaotisch.... maar ook heel slim, uitgekookt, niet te volgen en ga zo maar door... maar hoe ze de laatste dagen 'bezig' is is me echt een raadsel.
Het ineens zo close contact met Marciano en Isaac, het vriendinnen zijn met Wendy, het vertrouwelijk praten met Erik.. om maar eens iets te noemen.
Is dit alles om zichzelf veilig te stellen en te houden, of is ze iets anders van plan (want ze vertelt ook constant dingen van de een aan de ander door)??
Helemaal eens... zonder dat de rest er weet van heeft iemand naar huis sturen... die koppies dan...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer, dat ze iemand weg zouden mogen sturen was een leuk element geweest in het spel
Dit zeggen ze vanuit kamer 5 echt niet voor niets, die zijn vast en zeker iets van plan (het hangen aan de balk heeft van de week ook veel en veel langer geduurd dan ze ingeschat hadden zeiden ze) om wel een uitkomst te krijgen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is tactiek denk ik,alleen ze begint net iets te vroeg want ze hebben haar heus wel door.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:27 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vind Mirthe altijd al een 'aparte'... warrelig, dromerig, chaotisch.... maar ook heel slim, uitgekookt, niet te volgen en ga zo maar door... maar hoe ze de laatste dagen 'bezig' is is me echt een raadsel.
Het ineens zo close contact met Marciano en Isaac, het vriendinnen zijn met Wendy, het vertrouwelijk praten met Erik.. om maar eens iets te noemen.
Is dit alles om zichzelf veilig te stellen en te houden, of is ze iets anders van plan (want ze vertelt ook constant dingen van de een aan de ander door)??
Blij dat ik niet de enige ben die er zo over denktquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is echt niet te peilen en hoe verder in het spel hoe minder ik haar begrijp
Yw... ik vind het best apart met de finale in zicht.... d'r moet nu weer snel weer een eliminatie komen...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:28 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Thanx. Jammer dat er dan mogelijk niemand gaat.
Alles om haarzelf veilig te stellen. Ze eet van twee walletjes en tot nu toe werkt dat. Mirthe is gewoon heel gehaaid en blijkbaar hebben anderen dat nog niet helemaal door. Babette heeft het heel vaak aangegeven en zei meerdere keren dat Mirthe het gaat winnen.. ze verklaarde haar voor gek maar ze zou best eens gelijk kunnen hebben.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:27 schreef xsaskiax het volgende:
Had het vanmorgen al getikt, dat ik steeds minder van haar begrijp en dat ze niet te peilen is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt
Oke, als ze allebei mogen blijven direct 2 anderen aanwijzen die direct de eliminatie nog een keer moeten spelen zou een optie zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Yw... ik vind het best apart met de finale in zicht.... d'r moet nu weer snel weer een eliminatie komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |