abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210209674
Wat zit Mirthe nou bij Marci te slijmen?
pi_210209680
Als ze het allebij halen mogen ze allebij blijven, zegt Mirthe, en bevestigd marci
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:20:44 #228
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_210209688
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 11:51 schreef Frummelie het volgende:
Ze mogen allebei blijven als ze alles goed hebben... dus er vertrekt helemaal niemand... apart met de finale zicht..
Is vertrekt er niemand is letterlijk gezegd? Kan anders best zijn dat zij mogen blijven maar een ander mogen wegsturen.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_210209708
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:20 schreef Alocanda het volgende:

[..]
Is vertrekt er niemand is letterlijk gezegd? Kan anders best zijn dat zij mogen blijven maar een ander mogen wegsturen.
Dat is letterlijk gezegd en meermaals bevestigd.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:23:02 #230
388664 crew  Dotteke
pi_210209710
Mirthe is wel vaak bij de bro's nu :o
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_210209721
Mirthe: "Ik weet ook wel dat ik het vierde wiel ben"
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_210209723
Mirthe is iets van plan....
pi_210209738
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:24 schreef FreshFruit het volgende:
Mirthe: "Ik weet ook wel dat ik het vierde wiel ben"
Weet je meteen waarom. Mirthe denkt vooruit.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_210209742
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:24 schreef Wibehh het volgende:
Mirthe is iets van plan....
Ja, 800.000 winnen.
Heb het idee dat het de bewoners ook wel opvalt.

Zoals Sasha gisteren zei. Tegen bern en Jasper.
"Die strategie van Mirthe brengt je dicht bij het einde.
Maar niet bij de finale."
pi_210209743
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:20 schreef Alocanda het volgende:

[..]
Ze mogen echt blijven als ze alles goed hebben en er wordt niemand weggestuurd... is gezegd door de manager na navraag kamertje 5... ;)
Gewoon omdat het kan!
  Moderator dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:27:20 #236
388664 crew  Dotteke
pi_210209749
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:26 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ze mogen echt blijven als ze alles goed hebben en er wordt niemand weggestuurd... is gezegd door de manager na navraag kamertje 5... ;)
Dat is dan weer jammer, dat ze iemand weg zouden mogen sturen was een leuk element geweest in het spel
pi_210209750
Die Isaac probeert net ze ver in Mirthe haar kont kruipen dat ze er zo een spiegel bij pakt om te kijken hoe ver.. net als met die teek gisteren :D
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_210209758
Ik vind Mirthe altijd al een 'aparte'... warrelig, dromerig, chaotisch.... maar ook heel slim, uitgekookt, niet te volgen en ga zo maar door... maar hoe ze de laatste dagen 'bezig' is is me echt een raadsel.
Het ineens zo close contact met Marciano en Isaac, het vriendinnen zijn met Wendy, het vertrouwelijk praten met Erik.. om maar eens iets te noemen.
Is dit alles om zichzelf veilig te stellen en te houden, of is ze iets anders van plan (want ze vertelt ook constant dingen van de een aan de ander door)??
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:28:04 #239
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_210209760
quote:

[..]
Thanx. Jammer dat er dan mogelijk niemand gaat.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_210209761
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 11:52 schreef spapaars het volgende:

[..]
Of beide iemand naar huis sturen.
Zegt Jappie, Ima
Zegt Ima, Jappie.
Dat zou absoluut super zijn!
Beetje reuring
  Moderator dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:29:29 #241
388664 crew  Dotteke
pi_210209777
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:27 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vind Mirthe altijd al een 'aparte'... warrelig, dromerig, chaotisch.... maar ook heel slim, uitgekookt, niet te volgen en ga zo maar door... maar hoe ze de laatste dagen 'bezig' is is me echt een raadsel.
Het ineens zo close contact met Marciano en Isaac, het vriendinnen zijn met Wendy, het vertrouwelijk praten met Erik.. om maar eens iets te noemen.
Is dit alles om zichzelf veilig te stellen en te houden, of is ze iets anders van plan (want ze vertelt ook constant dingen van de een aan de ander door)??
Ze is echt niet te peilen en hoe verder in het spel hoe minder ik haar begrijp
pi_210209780
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat is dan weer jammer, dat ze iemand weg zouden mogen sturen was een leuk element geweest in het spel
Helemaal eens... zonder dat de rest er weet van heeft iemand naar huis sturen... die koppies dan... _O-
Gewoon omdat het kan!
pi_210209785
quote:

[..]
Dit zeggen ze vanuit kamer 5 echt niet voor niets, die zijn vast en zeker iets van plan (het hangen aan de balk heeft van de week ook veel en veel langer geduurd dan ze ingeschat hadden zeiden ze) om wel een uitkomst te krijgen.
pi_210209788
quote:
Is tactiek denk ik,alleen ze begint net iets te vroeg want ze hebben haar heus wel door.
pi_210209791
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ze is echt niet te peilen en hoe verder in het spel hoe minder ik haar begrijp
Blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt :)
pi_210209796
Mirthe tegen Marcio daarstraks o.a. 'jij bent doortastend'!
Doortrapt past hem beter! :r
pi_210209798
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:28 schreef Alocanda het volgende:

[..]
Thanx. Jammer dat er dan mogelijk niemand gaat.
Yw... ik vind het best apart met de finale in zicht.... d'r moet nu weer snel weer een eliminatie komen...
Gewoon omdat het kan!
pi_210209804
quote:
Alles om haarzelf veilig te stellen. Ze eet van twee walletjes en tot nu toe werkt dat. Mirthe is gewoon heel gehaaid en blijkbaar hebben anderen dat nog niet helemaal door. Babette heeft het heel vaak aangegeven en zei meerdere keren dat Mirthe het gaat winnen.. ze verklaarde haar voor gek maar ze zou best eens gelijk kunnen hebben.

Laat Mirthe maar schuiven ;)
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
  Moderator dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:32:10 #249
388664 crew  Dotteke
pi_210209805
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:30 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt :)
Had het vanmorgen al getikt, dat ik steeds minder van haar begrijp en dat ze niet te peilen is.
Weet ook niet goed meer wat ik van haar denken moet. :@
pi_210209806
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:31 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Yw... ik vind het best apart met de finale in zicht.... d'r moet nu weer snel weer een eliminatie komen...
Oke, als ze allebei mogen blijven direct 2 anderen aanwijzen die direct de eliminatie nog een keer moeten spelen zou een optie zijn :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')