Met alle respect maar zullen we dit niet doen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:15 schreef cinsan het volgende:
als ik ice zo bezig hoor met zijn dreigen en zo , lijkt of ik den hartog hoor praten , zelfde uitspraken , ice is den hartog 2
Ik zie niks gluiperigs.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:12 schreef engine het volgende:
[..]
Waar gaat dit over..![]()
Ze zijn samen op een slaapkamer.
Maar ze staan ook gewoon stil en maken gebaren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zijn samen op een kamer waar verder niemand isvoor wie moeten ze stiekem doen dan.
Ja morgen zijn ze druk zegt hijquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Marciano zegt dat ze morgen een verdien opdracht krijgen
Kan straks ook nog makkelijk, de Exitshow is pas vanmiddag 15:00hquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Dat zei ik gisteren al, als ze hem allebei halen mogen ze iemand naar huis sturen dat zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:25 schreef Frummelie het volgende:
Jahhhh Sasha dat is een goeie... als ze hem uitspelen mogen Jappie en Imi iemand naar huis sturen...
Ja,ja,Marciano weet dingenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Moeten ze alleen Wendy niet naar huis sturen natuurlijk...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren al, als ze hem allebei halen mogen ze iemand naar huis sturen dat zou mooi zijn.
Vast niet, maar hij zei het welquote:
dat zou dan alleen kunnen als ze allebei iemand mogen wegsturen, maar samen 1 bewoner uitkiezen lijkt me niet mogelijk, ze zijn allebei van een groep en ze kiezen dan natuurlijk niet iemand van hun eigen groep.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren al, als ze hem allebei halen mogen ze iemand naar huis sturen dat zou mooi zijn.
Dan zou het Erik wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:32 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zou dan alleen kunnen als ze allebei iemand mogen wegsturen, maar samen 1 bewoner uitkiezen lijkt me niet mogelijk, ze zijn allebei van een groep en ze kiezen dan natuurlijk niet iemand van hun eigen groep.
Volgens de loods timer vanmiddag om 15:15hquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:33 schreef Vlinder1974 het volgende:
Hoe laat is de eliminatie vandaag?
Er staat in het regelement dat er ook meer dan 1 bewoner tegelijk naar huis gestemd kan worden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:32 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zou dan alleen kunnen als ze allebei iemand mogen wegsturen, maar samen 1 bewoner uitkiezen lijkt me niet mogelijk, ze zijn allebei van een groep en ze kiezen dan natuurlijk niet iemand van hun eigen groep.
Nog 5 uur en 37 min zag ik net op de tellerquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:33 schreef Vlinder1974 het volgende:
Hoe laat is de eliminatie vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |