Ik gelukkig welquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik van haar moet vinden. Kan haar niet peilen.
Ik heb dat ook een beetje... ik weet niet of ze bepaalde dingen speelt, of zich van de domme houdt... misschien is ze echt wel zo.. kan ook m'n vinger er niet op leggen..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik van haar moet vinden. Kan haar niet peilen.
die moet zijn grootsmoelwerk eens gaan houdenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:53 schreef FreshFruit het volgende:
Isaac zegt nu iets van dat het door hun komt wanneer Ima gaat winnen.
Maar echt hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
die moet zijn grootsmoelwerk eens gaan houden
Wie is hun?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:53 schreef FreshFruit het volgende:
Kijk even naar de TT.quote:
ze zijn precies nog niet gerust in en schijten 7 kleuren stront de bro squote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:54 schreef Rhosyn het volgende:
Jasper vredig vlaggen oefenen met Sasha ene stream
Andere stream Isaac en Marciano streng praten tegen Rupert over de vorderingen van Immi.
Maar als hij verliest ligt het aan hemzelf waarschijnlijk….quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:53 schreef FreshFruit het volgende:
En dan gaat hij op scherp staan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:55 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Maar als hij verliest ligt het aan hemzelf waarschijnlijk….
dat onder druk zetten , brrrrrrrrrrrrrrrrrrr wat een irritante klootzakken , ze roepen al tijdje we moeten schakelen , maar denk dat hun koppeling niet goed meewerktquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:56 schreef engine het volgende:
Dan gaan we pressure zetten foeee zegt ice
Dan is het schakelen zegt ciano.
Ze praten alsof ze al gewonnen hebben.
Kan niet wachten tot ze beteuterd staan te kijken vanmiddag.
Het is gewoon lachwekkend.quote:
dat ze maar lang mogen leeglopen... pfrttttttttttquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze zijn precies nog niet gerust in en schijten 7 kleuren stront de bro s
Dit roept hij elke keer maar er komt niks.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat onder druk zetten , brrrrrrrrrrrrrrrrrrr wat een irritante klootzakken , ze roepen al tijdje we moeten schakelen , maar denk dat hun koppeling niet goed meewerkt
Poeders genoeg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:59 schreef engine het volgende:
Isaac gaat mensen para maken en drie weken laat hij niemand meer slapen. Iedereen gaat hij snachts wakker houden.
Heeft Isaac gesnoven vanochtend?
daarom hun koppeling doet het nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit roept hij elke keer maar er komt niks.
Het is net groep 6 en dat ik oorlogje ging spelen met m'n vriendjes....piew piew piew..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat onder druk zetten , brrrrrrrrrrrrrrrrrrr wat een irritante klootzakken , ze roepen al tijdje we moeten schakelen , maar denk dat hun koppeling niet goed meewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |