Lieve naïeve Mirthe met die lieve, aardige man.quote:
Goedemorgen Rozijntje. Er staat geld op het spel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Lieve naïeve Mirthe met die lieve, aardige man.
![]()
^^ Goedemorgen![]()
Spannende dag.
Zo kun je overal wel wat in gaan zien. Ze mogen toch ook wel gewoon met elkaar praten lijkt me.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Lieve naïeve Mirthe met die lieve, aardige man.
![]()
^^ Goedemorgen![]()
Spannende dag.
Wie is jullie?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:35 schreef engine het volgende:
Jullie vergeten dat ze daar ook gewoon de dag door moeten komen en dan is het helemaal niet gek om te praten met mensen waar je een band mee hebt.
Wie zich aangesproken voeltquote:
Mooi systeem heeft hij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:37 schreef engine het volgende:
[..]
Wie zich aangesproken voelt![]()
Jasper ramt lekker door.
Ik vind alles prima alleen dat flirterige gedrag hoeft van mij niet zo...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:35 schreef engine het volgende:
Jullie vergeten dat ze daar ook gewoon de dag door moeten komen en dan is het helemaal niet gek om te praten met mensen waar je een band mee hebt.
Kunnen de vliegen niet meer naar buiten wanneer ze in de keuken zijn...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:42 schreef engine het volgende:
Sasha gooit de loods deur open. Gelukkig heeft Erik een hor opgehangen bij de keukendeur.
Ik zie haar bij Erik niet flirten. Er wordt Mirthe heel veel gedrag toegeschreven. Ze is dom en slim tegelijk. Naïef en geslepen. Dat kan niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind alles prima alleen dat flirterige gedrag hoeft van mij niet zo...
Mirthe is gewoon Mirthe,punt klaar.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie haar bij Erik niet flirten. Er wordt Mirthe heel veel gedrag toegeschreven. Ze is dom en slim tegelijk. Naïef en geslepen. Dat kan niet.
Haha niet bij Erik maar zeker wel bij Isaac... ik krijg daar zo'n Zoe dejavu van...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie haar bij Erik niet flirten. Er wordt Mirthe heel veel gedrag toegeschreven. Ze is dom en slim tegelijk. Naïef en geslepen. Dat kan niet.
Dat is toch op tijd?quote:
Ik weet niet meer wat ik van haar moet vinden. Kan haar niet peilen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:44 schreef engine het volgende:
[..]
Hmmmm,Weer een blauwe.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja weet ik , maar D vroeg om zoemer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |