Het contrast is ook zo groot. Bern en Sasha willen Jasper zien winnen. Niet voor zichzelf, voor Jasper. Isaac en Marciano willen dat Ima wint maar niet voor Ima, voor zichzelf.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat ging allemaal heel relaxed... echt gaaf om te zien hoe begaan Sasha en Bern zijn om Jappie te laten winnen... de bro's daarintegen, ik zou er overspannen van worden... stelletje dramkloten..
Ging lang gelijk op maar zie dat Jasper het meeste vertrouwen krijgt. Denk ik zelf ook nog steeds.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:29 schreef Deisyy het volgende:
Er is flink gestemd in de poll van engine:
[..]
[poll=5951]
Dat is ook wat ik hierboven schrijf om Jappie te laten winnen... en inderdaad voor de dramkeutels is het alleen maar eigen gewin...blehquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:01 schreef engine het volgende:
[..]
Het contrast is ook zo groot. Bern en Sasha willen Jasper zien winnen. Niet voor zichzelf, voor Jasper. Isaac en Marciano willen dat Ima wint maar niet voor Ima, voor zichzelf.
En verdient...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ging lang gelijk op maar zie dat Jasper het meeste vertrouwen krijgt. Denk ik zelf ook nog steeds.
Dat doe ik ook zeker niet. Jasper was gisteravond veel in beeld en erg goed bezig maar Imi kende er ook al veel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En verdient...Maar we moeten Imi ook niet uitvlakken..
Neej neej neej neej... splinter mag blijven Fresh..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
![]()
Jasper mag van mij ook wel weg.Verweggistan.
quote:
Het is ook niet te zeggen dat dat beter is voor Wendy. Dat heeft meer met geluk te maken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:10 schreef cinsan het volgende:
wat ik op sm veel lees , jasper moet winnen dan heeft wendy meer kans om te winnen.gaat hier toch niet om wendy wel om jasper. ik vind wendy lief hoor , maar ze glibbert overal mooi door zo, op sm word wendy zo vereerd gelijk een heilige
Alleen die uitspraak is rukkerdefluit ben benieuwd hoe dat beoordeeld wordt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:17 schreef engine het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zeker niet. Jasper was gisteravond veel in beeld en erg goed bezig maar Imi kende er ook al veel.
Een flinke portie geluk,de heren zijn al vroeg wakker wakker vandaag.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:19 schreef engine het volgende:
[..]
Het is ook niet te zeggen dat dat beter is voor Wendy. Dat heeft meer met geluk te maken.
Ja dat heb ik mij ook afgevraagd. Hij begon gisteren met de vlag van Ospakstan. Toen had ik hem eigenlijk al afgeschreven maar hij heeft wel veel geleerd, ook de uitspraak.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Alleen die uitspraak is rukkerdefluit ben benieuwd hoe dat beoordeeld wordt.
En dan zo`n Polygoon journaal stem erbij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt wel zo'n voetbaltenue van begin vorige eeuw.
Oké, ik ben benieuwd..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat heb ik mij ook afgevraagd. Hij begon gisteren met de vlag van Ospakstan. Toen had ik hem eigenlijk al afgeschreven maar hij heeft wel veel geleerd, ook de uitspraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |