Met alle respect maar zullen we dit niet doen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:15 schreef cinsan het volgende:
als ik ice zo bezig hoor met zijn dreigen en zo , lijkt of ik den hartog hoor praten , zelfde uitspraken , ice is den hartog 2
Ik zie niks gluiperigs.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:12 schreef engine het volgende:
[..]
Waar gaat dit over..![]()
Ze zijn samen op een slaapkamer.
Maar ze staan ook gewoon stil en maken gebaren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zijn samen op een kamer waar verder niemand isvoor wie moeten ze stiekem doen dan.
Ja morgen zijn ze druk zegt hijquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Marciano zegt dat ze morgen een verdien opdracht krijgen
Kan straks ook nog makkelijk, de Exitshow is pas vanmiddag 15:00hquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Dat zei ik gisteren al, als ze hem allebei halen mogen ze iemand naar huis sturen dat zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:25 schreef Frummelie het volgende:
Jahhhh Sasha dat is een goeie... als ze hem uitspelen mogen Jappie en Imi iemand naar huis sturen...
Ja,ja,Marciano weet dingenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Moeten ze alleen Wendy niet naar huis sturen natuurlijk...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren al, als ze hem allebei halen mogen ze iemand naar huis sturen dat zou mooi zijn.
Vast niet, maar hij zei het welquote:
dat zou dan alleen kunnen als ze allebei iemand mogen wegsturen, maar samen 1 bewoner uitkiezen lijkt me niet mogelijk, ze zijn allebei van een groep en ze kiezen dan natuurlijk niet iemand van hun eigen groep.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren al, als ze hem allebei halen mogen ze iemand naar huis sturen dat zou mooi zijn.
Dan zou het Erik wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:32 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zou dan alleen kunnen als ze allebei iemand mogen wegsturen, maar samen 1 bewoner uitkiezen lijkt me niet mogelijk, ze zijn allebei van een groep en ze kiezen dan natuurlijk niet iemand van hun eigen groep.
Volgens de loods timer vanmiddag om 15:15hquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:33 schreef Vlinder1974 het volgende:
Hoe laat is de eliminatie vandaag?
Er staat in het regelement dat er ook meer dan 1 bewoner tegelijk naar huis gestemd kan worden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:32 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zou dan alleen kunnen als ze allebei iemand mogen wegsturen, maar samen 1 bewoner uitkiezen lijkt me niet mogelijk, ze zijn allebei van een groep en ze kiezen dan natuurlijk niet iemand van hun eigen groep.
Nog 5 uur en 37 min zag ik net op de tellerquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:33 schreef Vlinder1974 het volgende:
Hoe laat is de eliminatie vandaag?
Dat er een verdien aan zit te komen is net zoiets als zeggen dat iemand een jongen of een meisje krijgt als diegene zwanger isquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast niet, maar hij zei het wel![]()
Zo zeggen ze ook dat er iedere drie dagen iemand naar huis wordt gestemd
Iedereen daar zegt wel iets
nou dan stuurt ima bern wegquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is precies de bedoeling.. intimiderenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:37 schreef Dotteke het volgende:
Lachen Bern en Sasha gaan samen voor het scherm met Jasper het spel spelen![]()
Jammer want zo zien de andere wat hij weet. Had dat niet gedaan als ik hun was
Of juist wel. Jasper kent allesquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:37 schreef Dotteke het volgende:
Lachen Bern en Sasha gaan samen voor het scherm met Jasper het spel spelen![]()
Jammer want zo zien de andere wat hij weet. Had dat niet gedaan als ik hun was
Echt hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:42 schreef pingu66 het volgende:
Als Marciano de opdracht had moeten doen.lag hij eerst de halve dag te zeiken dat ie geen energie hadden omdat er geen eten is en dat dat niet eerlijk is.
Marciano is oud en wijsquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat er een verdien aan zit te komen is net zoiets als zeggen dat iemand een jongen of een meisje krijgt als diegene zwanger is
Marciano "weet" dingen.![]()
Sneue gasten. Bern uitmaken voor eikel, omdat hij goed bezig is. Zij komen zelf niet op het idee, kunnen Imi alleen maar toeblaffen van come on, maar echt helpen gaat ze niet lukken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:46 schreef Frummelie het volgende:
Hoor dan dat trieste komentaar van de volwassen bro's...
Walgelijk, kinderachtig stelletje... zo bang voor hun eigen hachie...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:48 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Sneue gasten. Bern uitmaken voor eikel, omdat hij goed bezig is. Zij komen zelf niet op het idee, kunnen Imi alleen maar toeblaffen van come on, maar echt helpen gaat ze niet lukken.
de bro s willen al langer bern eruit hebbenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:50 schreef HappyCharly het volgende:
Snap Bern tegen ima niet zo.
Ze mogen Wendy veel minder, die was hier ook nier goed in geweest.
En Marciano had er ook moeite mee gehad.
Zijn Bern en ima dan t minst populair?
Ahja..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
de bro s willen al langer bern eruit hebben
Het is Jappie tegen Imi..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:50 schreef HappyCharly het volgende:
Maar het is niet Bern tegen Imi, maar Jasper tegen Imi! Ik snap ook niet waarom ze Imi hebben gekozen ipv Marciano. Die had dit nooit gekund.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:50 schreef HappyCharly het volgende:
Zeker in de kast bedacht?quote:
Ja aangepast. Wist t wel maar zat met Bern en Sasha in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:55 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Maar het is niet Bern tegen Imi, maar Jasper tegen Imi! Ik snap ook niet waarom ze Imi hebben gekozen ipv Marciano. Die had dit nooit gekund.
Daar hebben ze dan ook weer allemaal net een andere mening over en dan heeft iedereen ook nog zijn eigen voorkeuren en dan heb je een kwartier de tijd om tot overeenstemming te komen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja aangepast. Wist t wel maar zat met Bern en Sasha in mijn hoofd.
Maar bedoelde.. ze weten heus wel in te schatten dat Wendy of Marciano minder weten toch?
I know.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:59 schreef engine het volgende:
[..]
Daar hebben ze dan ook weer allemaal net een andere mening over en dan heeft iedereen ook nog zijn eigen voorkeuren en dan heb je een kwartier de tijd om tot overeenstemming te komen.
Dat eindigt niet altijd met het meest logische resultaat
Scherp opgemerkt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:02 schreef Yver73 het volgende:
Overigens spreekt Jappie ook niet alle landennamen goed uit
Marciano heeft het weken over een eliminatie van De Lange (Erik) gehad.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
de bro s willen al langer bern eruit hebben
Droge humor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:04 schreef engine het volgende:
Perfect score!![]()
Jasper gaat door voor de koelkast... maar hij is wel leeg zegt Sasha
Hij kent ze nu allemaal,maakt niet meer uit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:06 schreef HappyCharly het volgende:
Dat hardop oefenen vibc ik nooit zo slim. Febo ziet t ook en kan t gebruiken.
Ik vind het wel stoer. Kom maar op.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij kent ze nu allemaal,maakt niet meer uit.
febo is hier de vijand nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:06 schreef HappyCharly het volgende:
Dat hardop oefenen vibc ik nooit zo slim. Febo ziet t ook en kan t gebruiken.
Als ima en jappie ze allebei kennenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij kent ze nu allemaal,maakt niet meer uit.
Kijk hoe Marciano om hun heen draalt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:08 schreef Verida het volgende:
[..]
febo is hier de vijand nietEn als ze alle vlaggen inmiddels kennen, maakt het ook niets meer uit dat de febo dat weet.
![]()
lekker hardop oefenen en je tegenstander laten zien dat je ze allemaal weet
Moet Ima ze nog steeds goed uitsprekenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als ima en jappie ze allebei kennen
Wat dan
Febo manipuleert regelmatig. Zagen we eerder ook. Vind t dan niet handig om.hen te laten weten welke landen je niet kent.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:08 schreef Verida het volgende:
[..]
febo is hier de vijand nietEn als ze alle vlaggen inmiddels kennen, maakt het ook niets meer uit dat de febo dat weet.
![]()
lekker hardop oefenen en je tegenstander laten zien dat je ze allemaal weet
Wat Engine post.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als ima en jappie ze allebei kennen
Wat dan
Ja weet niet of ze dat fout rekenen, zij kozen er voor om iemand mee te laten dien die van oorsprong geen nl'er us. Kun je geen perfecte uitspraak verwachtenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:09 schreef engine het volgende:
[..]
Moet Ima ze nog steeds goed uitspreken![]()
Saudi Arabia.
Maar serieus,daar kunnen ze wel op beoordelen.quote:
ik geloof niet in zoveel manipulatie door de febo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Febo manipuleert regelmatig. Zagen we eerder ook. Vind t dan niet handig om.hen te laten weten welke landen je niet kent.
Dat weet ik inderdaad niet maar ik heb eerder bij opdrachten gezien dat ze streng kunnen zijn. En fout is fout. Moraima kreeg ook een onmogelijke opdracht voor haar "body". Dat is dan pech. Ik zou het ook niet eerlijk vinden om Ima te sparen omdat hij een bepaald verleden heeft.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja weet niet of ze dat fout rekenen, zij kozen er voor om iemand mee te laten dien die van oorsprong geen nl'er us. Kun je geen perfecte uitspraak verwachten
Ondanks ik hoop dat Japie wint, team bro's minder sterk, zou ik het heel raar vinden als Febo over de uitspraak van Imi zou vallen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar serieus,daar kunnen ze wel op beoordelen.
Hebben ze dat er bijgezegd? Ima spreekt heel vaak dingen anders uitquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar serieus,daar kunnen ze wel op beoordelen.
Dat mag hoor. Iedereen bekijkt het spel op zijn eigen manierquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:13 schreef Verida het volgende:
[..]
ik geloof niet in zoveel manipulatie door de febo.
Ja dit is wat ik bedoel. Als hij overduidelijk wel t land weet mag je op alleen de uitspraak in dit geval niet beoordelen vind ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:14 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ondanks ik hoop dat Japie wint, team bro's minder sterk, zou ik het heel raar vinden als Febo over de uitspraak van Imi zou vallen.
Je kunt niet verwachten van iemand waarvan zijn moedertaal niet Nederlands is dat hij perfect Nederlands spreekt.
Goedemorgen...
Wat wil je zeggen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:16 schreef FreshFruit het volgende:
Madeleine kreeg een uur om te leren,ik noem maar iets.
Ik zeg niks meer.quote:
Ja dat zei ik al.. wat dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:17 schreef spapaars het volgende:
Het zou lachen zijn als beiden alle vlaggen kennen.
Dan komen er waarschijnlijk vlaggen die niet op de kaarten staan.
Daar was Leila zo goed inquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:17 schreef 5thencounter het volgende:
De twist vanmiddag dat ze van de vlaggen ook de landen moet aanwijzen op de kaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |