Mag gewoon niet helaas ....quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:01 schreef Tascha071 het volgende:
Ik blijf erbij dat t vreemd is dat t groepje van Sas en Bern niet Marciano erop hebben gezet.
Die had dit nooit kunnen halen. Of n ice
Er gaat er soberso eentje nog uit voor de finale.quote:
Ja, Marciano kan niet door gaan als role-model denk ik ...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
Er gaat er soberso eentje nog uit voor de finale.
Die gaat echt wel falen nog.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, Marciano kan niet door gaan als role-model denk ik ...
jep, blijft onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:01 schreef Tascha071 het volgende:
Ik blijf erbij dat t vreemd is dat t groepje van Sas en Bern niet Marciano erop hebben gezet. Die had dit nooit kunnen halen. Of n ice
quote:
De leider voorop in een zwart shirt en de rest in het wit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:13 schreef engine het volgende:
Ze gaan nu met zijn vieren naar buiten om kracht uit te stralen![]()
Heeft niks met Imi te maken maar ik hoop dat hij verliest. Meer bro in paniek act is wel grappig.
Erik ziet zijn plekje gewoon weer wat stijgen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:17 schreef engine het volgende:
Mirthe gelooft niet dat Imadiddin kan winnen morgen. Erik denkt ook dat Jasper gaat winnen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:19 schreef engine het volgende:
Erik is ook wel tactischer aan het worden
Helemaal niemand is daar al maanden tactisch bezig. Ja Isaac misschien. Maar de rest helemaal niet. Ze zijn niet in gevaar geweest. Bijna iedereen die daar nu nog zit heeft zich nooit zorgen hoeven te maken over zijn/haar positie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:20 schreef realkijkers het volgende:
Hoor ook ff hoe tactisch mirthe al maanden bezig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |