Als ima en jappie ze allebei kennenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij kent ze nu allemaal,maakt niet meer uit.
Kijk hoe Marciano om hun heen draalt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:08 schreef Verida het volgende:
[..]
febo is hier de vijand nietEn als ze alle vlaggen inmiddels kennen, maakt het ook niets meer uit dat de febo dat weet.
![]()
lekker hardop oefenen en je tegenstander laten zien dat je ze allemaal weet
Moet Ima ze nog steeds goed uitsprekenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als ima en jappie ze allebei kennen
Wat dan
Febo manipuleert regelmatig. Zagen we eerder ook. Vind t dan niet handig om.hen te laten weten welke landen je niet kent.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:08 schreef Verida het volgende:
[..]
febo is hier de vijand nietEn als ze alle vlaggen inmiddels kennen, maakt het ook niets meer uit dat de febo dat weet.
![]()
lekker hardop oefenen en je tegenstander laten zien dat je ze allemaal weet
Wat Engine post.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als ima en jappie ze allebei kennen
Wat dan
Ja weet niet of ze dat fout rekenen, zij kozen er voor om iemand mee te laten dien die van oorsprong geen nl'er us. Kun je geen perfecte uitspraak verwachtenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:09 schreef engine het volgende:
[..]
Moet Ima ze nog steeds goed uitspreken![]()
Saudi Arabia.
Maar serieus,daar kunnen ze wel op beoordelen.quote:
ik geloof niet in zoveel manipulatie door de febo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Febo manipuleert regelmatig. Zagen we eerder ook. Vind t dan niet handig om.hen te laten weten welke landen je niet kent.
Dat weet ik inderdaad niet maar ik heb eerder bij opdrachten gezien dat ze streng kunnen zijn. En fout is fout. Moraima kreeg ook een onmogelijke opdracht voor haar "body". Dat is dan pech. Ik zou het ook niet eerlijk vinden om Ima te sparen omdat hij een bepaald verleden heeft.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja weet niet of ze dat fout rekenen, zij kozen er voor om iemand mee te laten dien die van oorsprong geen nl'er us. Kun je geen perfecte uitspraak verwachten
Ondanks ik hoop dat Japie wint, team bro's minder sterk, zou ik het heel raar vinden als Febo over de uitspraak van Imi zou vallen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar serieus,daar kunnen ze wel op beoordelen.
Hebben ze dat er bijgezegd? Ima spreekt heel vaak dingen anders uitquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar serieus,daar kunnen ze wel op beoordelen.
Dat mag hoor. Iedereen bekijkt het spel op zijn eigen manierquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:13 schreef Verida het volgende:
[..]
ik geloof niet in zoveel manipulatie door de febo.
Ja dit is wat ik bedoel. Als hij overduidelijk wel t land weet mag je op alleen de uitspraak in dit geval niet beoordelen vind ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:14 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ondanks ik hoop dat Japie wint, team bro's minder sterk, zou ik het heel raar vinden als Febo over de uitspraak van Imi zou vallen.
Je kunt niet verwachten van iemand waarvan zijn moedertaal niet Nederlands is dat hij perfect Nederlands spreekt.
Goedemorgen...
Wat wil je zeggen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:16 schreef FreshFruit het volgende:
Madeleine kreeg een uur om te leren,ik noem maar iets.
Ik zeg niks meer.quote:
Ja dat zei ik al.. wat dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:17 schreef spapaars het volgende:
Het zou lachen zijn als beiden alle vlaggen kennen.
Dan komen er waarschijnlijk vlaggen die niet op de kaarten staan.
Daar was Leila zo goed inquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:17 schreef 5thencounter het volgende:
De twist vanmiddag dat ze van de vlaggen ook de landen moet aanwijzen op de kaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |