Ahja..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
de bro s willen al langer bern eruit hebben
Het is Jappie tegen Imi..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:50 schreef HappyCharly het volgende:
Snap Bern tegen ima niet zo.
Ze mogen Wendy veel minder, die was hier ook nier goed in geweest.
En Marciano had er ook moeite mee gehad.
Zijn Bern en ima dan t minst populair?
Maar het is niet Bern tegen Imi, maar Jasper tegen Imi! Ik snap ook niet waarom ze Imi hebben gekozen ipv Marciano. Die had dit nooit gekund.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:50 schreef HappyCharly het volgende:
Snap Bern tegen ima niet zo.
Ze mogen Wendy veel minder, die was hier ook nier goed in geweest.
En Marciano had er ook moeite mee gehad.
Zijn Bern en ima dan t minst populair?
Zeker in de kast bedacht?quote:
Ja aangepast. Wist t wel maar zat met Bern en Sasha in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:55 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Maar het is niet Bern tegen Imi, maar Jasper tegen Imi! Ik snap ook niet waarom ze Imi hebben gekozen ipv Marciano. Die had dit nooit gekund.
Daar hebben ze dan ook weer allemaal net een andere mening over en dan heeft iedereen ook nog zijn eigen voorkeuren en dan heb je een kwartier de tijd om tot overeenstemming te komen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja aangepast. Wist t wel maar zat met Bern en Sasha in mijn hoofd.
Maar bedoelde.. ze weten heus wel in te schatten dat Wendy of Marciano minder weten toch?
I know.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:59 schreef engine het volgende:
[..]
Daar hebben ze dan ook weer allemaal net een andere mening over en dan heeft iedereen ook nog zijn eigen voorkeuren en dan heb je een kwartier de tijd om tot overeenstemming te komen.
Dat eindigt niet altijd met het meest logische resultaat
Scherp opgemerkt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:02 schreef Yver73 het volgende:
Overigens spreekt Jappie ook niet alle landennamen goed uit
Marciano heeft het weken over een eliminatie van De Lange (Erik) gehad.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
de bro s willen al langer bern eruit hebben
Droge humor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:04 schreef engine het volgende:
Perfect score!![]()
Jasper gaat door voor de koelkast... maar hij is wel leeg zegt Sasha
Hij kent ze nu allemaal,maakt niet meer uit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:06 schreef HappyCharly het volgende:
Dat hardop oefenen vibc ik nooit zo slim. Febo ziet t ook en kan t gebruiken.
Ik vind het wel stoer. Kom maar op.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij kent ze nu allemaal,maakt niet meer uit.
febo is hier de vijand nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:06 schreef HappyCharly het volgende:
Dat hardop oefenen vibc ik nooit zo slim. Febo ziet t ook en kan t gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |