Ze speelt het spel, op haar manierquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik blijf het zeggen ik vertrouw myrthe voor geen meter
dan nog vertrouw ik haar nietquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze speelt het spel, op haar manier
Het gaat wel om een enorm geldbedrag, niet om een flesje wijn ofzo .
Is niet genoeg lijkt mijquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:52 schreef Rhosyn het volgende:
Jasper had vroeger op school altijd 8 plus voor topo..
Hij zegt zelf dat hij het gaat halen..
tja....je wint niet omdat je het vertrouwen van de users hebt gekregen.quote:
Is niet genoemdquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:26 schreef Was-beer het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met een gelijke stand bij nomineren? Mag de manager dan kiezen?
Alleen omdat ze gezegd heeft dat ze dacht dat ze op haar zouden gaanquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:06 schreef juul. het volgende:
Isaac: we hadden gewoon Wendy er op moeten gooien, de volgende keer
tief effe op myrthequote:Op maandag 7 augustus 2023 17:05 schreef Dotteke het volgende:
Jasper is aan het oefenen en Mirthe komt er doorheen kletsen
Wie anders?quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:17 schreef juul. het volgende:
Oh jee Wendy neemt Mirthe in vertrouwen dat ze Marciano en Isaac juist uit elkaar wilde halen
Ze vertrouwen daar allemaal de verkeerdequote:Op maandag 7 augustus 2023 17:17 schreef juul. het volgende:
Oh jee Wendy neemt Mirthe in vertrouwen dat ze Marciano en Isaac juist uit elkaar wilde halen
Isaac dan? Of beter Erik?quote:
Heb je toch nog gelijkquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:22 schreef engine het volgende:
Oh nou nemen ze ook nog Isaac in vertrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |