wat een toneel spelers zijn hetquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:08 schreef spapaars het volgende:
Isaac ook weer dat spelletje nadenken.
Zij is altijd al genegeerd volgens mij.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:07 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Maar Wendy ging er wel van uit dat zij moest gaan spelen en als ze dan vervolgens zegt dat ze Marciano op de stip wil zetten, wordt dat genegeerd. Vind ik ook vreemd.
Overdreven gedoequote:Op maandag 7 augustus 2023 15:08 schreef spapaars het volgende:
Isaac ook weer dat spelletje nadenken.
Kunnen liever Marciano en Isaac uit elkaar spelen. Blijf het dom vindenquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze willen Rupie en Ima uiteen hebben denk ik.
Denk ook dat ze dat gaat doen. Vorige keer koos ze ook als enige op een ander.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:07 schreef Ash het volgende:
Hopelijk is Wendy lekker eigenwijs en gewoon alsnog op Marciano gestemd zodat z'n kop er weer op staat.
Dat ze eerst maar de bro’s uit elkaar halenquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze willen Rupie en Ima uiteen hebben denk ik.
Die speelt Zwitserland natuurlijkquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:09 schreef juul. het volgende:
Wat is dat voor een toneelstuk van Isaac
quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:10 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ze eerst maar de bro’s uit elkaar halen
Kale mannen mogen daar kennelijk geen pet op.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:08 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Wel vreemd, Japie heeft er ook één op, ook al is deze anders.
Precies, daar heb je veel meer aan!quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kunnen liever Marciano en Isaac uit elkaar spelen. Blijf het dom vinden
Ze heeft net wel gezegd mee te stemmen. Het maakte haar niet zoveel uit zei ze.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Denk ook dat ze dat gaat doen. Vorige keer koos ze ook als enige op een ander.
Bij Isaac zie je nooit zijn ogen en daar ging het om. Hij kon dan nog altijd seinen naar anderen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:08 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Wel vreemd, Japie heeft er ook één op, ook al is deze anders.
Zou het niet handig vinden, dan is ze volgende keer zeker target ....quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:07 schreef Ash het volgende:
Hopelijk is Wendy lekker eigenwijs en gewoon alsnog op Marciano gestemd zodat z'n kop er weer op staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |