Wendy mag ook nog helemaal nergens heen. Finale waardig.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Opluchting want Wendy is hier echt niet goed in.
Ik heb anders ook wel zin in woestboze Rupiequote:Op maandag 7 augustus 2023 15:04 schreef lojanda het volgende:
Als het Ima tegen Jasper wordt dan hoop ik toch echt wel dat Jasper het niet haalt.
Over 5 min horen we het toch welquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:04 schreef engine het volgende:
[..]
Net stonden ze ook in de loods.....rechts een groepje....links het andere groepje te overleggen. Ze doen ook helemaal geen moeite meer om dat te verbergen ofzo. Iedereen weet dadelijk exact wie wat gestemd heeft.
precies dit!quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik begrijp absoluut de keuze niet voor Imi. Marciano schat en ik zeg dit met enig respect, veel dommer in. Imi is best een intelligente man.
Ongelofelijk dat ze nog zo schijnen te denken. Wonen al 11 maanden met hem samen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:03 schreef Yver73 het volgende:
Echt zoooo dom dat ze niet op Marciano gaan! Ima haalt dit makkelijk, die is 10x slimmer dan Marciano. En dan als argument dat hij minder goed NL zou kunnen… echt niet
Dat wel maar ik gun het Jasper echt niet..quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb anders ook wel zin in woestboze Rupie
Maar Wendy ging er wel van uit dat zij moest gaan spelen en als ze dan vervolgens zegt dat ze Marciano op de stip wil zetten, wordt dat genegeerd. Vind ik ook vreemd.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wendy mag ook nog helemaal nergens heen. Finale waardig.
Zegt niets.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:06 schreef engine het volgende:
Met Sasha en Bern heeft Jasper wel een beter studieteam achter zich staan denk ik.
Wel vreemd, Japie heeft er ook één op, ook al is deze anders.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:02 schreef lojanda het volgende:
Valt wel op dat Isaac nu echt geen pet meer op heeft tijdens stemmingen. Hij werd toen teruggefloten maar met zijn grote mond ging hij later verhaal halen maar heeft toch aan het kortste endje getrokken
Zat ik net aan te denkenquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:07 schreef Ash het volgende:
Hopelijk is Wendy lekker eigenwijs en gewoon alsnog op Marciano gestemd zodat z'n kop er weer op staat.
Ik snap dat ook niet,quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:03 schreef Yver73 het volgende:
Echt zoooo dom dat ze niet op Marciano gaan! Ima haalt dit makkelijk, die is 10x slimmer dan Marciano. En dan als argument dat hij minder goed NL zou kunnen… echt niet
Ze willen Rupie en Ima uiteen hebben denk ik.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik begrijp absoluut de keuze niet voor Imi. Marciano schat en ik zeg dit met enig respect, veel dommer in. Imi is best een intelligente man.
Tenzij de twee genoemde kandidaten al eerder met ze zijn besproken achter ....quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:07 schreef Yver73 het volgende:
Maar Wendy ging er wel van uit dat zij moest gaan spelen en als ze dan vervolgens zegt dat ze Marciano op de stip wil zetten, wordt dat genegeerd. Vind ik ook vreemd.
Icaac.. nóg veel dieper ,, die ShowLul moet echt op tijd oprottenquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:08 schreef spapaars het volgende:
Marciano moet weer zogenaamd diep nadenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |