Ze kunnen de hele dag volgen wie dat vlaggenvertoon wel of niet gaat halen,, piece of cake , zelfs wi er nu gekozen gaan wordenquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tien vlaggen random, kan de FEBO weer lekker sturen ...![]()
![]()
Een van de weinige die vaak de juiste keuze maakt wat stemmen betreft maar niemand zal naar haar luisteren vrees ik.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:54 schreef Hoempah het volgende:
Wendy wilt op Marciano. Want die kan niet eens tekst onthouden
Helemaal met je eens, het is mij steeds opgevallen hoe Imi moeilijke woorden in de juiste context weet te plaatsen, dit in tegenstelling tot heel veel van origine Nederlandse mensen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Imi is slim, kan volgens mij goed leren, spreekt de NL taal ook al redelijk goed, maar begrijpt ook de moeilijke woorden, geen slimme keuze volgens mij
Ja en ook die keuze tegen wie je wil spelen moeten ze er uit laten.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:00 schreef spapaars het volgende:
Moesten ze meteen doen, niet praten, meteen stemmen.
was al beetje geweten dat groep ice op jasper gingquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:58 schreef Harry het volgende:
Jasper - Imadiddin
Dus, Jasper verklapt Imadiddin, en wordt zelf de lul.
Vreemde zin.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:56 schreef lojanda het volgende:
Isaac gaat naar Isaac en Ima en geeft aan dat als hij Jasper moet geloven gaan de op jou zegt hij tegen ima.
Waarom vertellen tegen de andere groep, doen zij dat ook, is toch niet slim.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:58 schreef Harry het volgende:
Imaddin geeft aan alle 10 vlaggen te raden.
Wendy zou 8 raden, en Jasper 9, dus het maakt hem niet uit.
Jasper - Imadiddin
Dus, Jasper verklapt Imadiddin, en wordt zelf de lul.
Opluchting want Wendy is hier echt niet goed in.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:58 schreef juul. het volgende:
Immi wil tegen Jappie, wat fijn voor Wendy
Snap ik ook nooit, zo domquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:01 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Waarom vertellen tegen de andere groep, doen zij dat ook, is toch niet slim.
Naar Rupert en Ima bedoelde ikquote:
Ik had die gluiperd ook wel 24 uur in de stress willen zien zittenquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:03 schreef Yver73 het volgende:
Echt zoooo dom dat ze niet op Marciano gaan! Ima haalt dit makkelijk.
Zèker weten!quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:00 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, het is mij steeds opgevallen hoe Imi moeilijke woorden in de juiste context weet te plaatsen, dit in tegenstelling tot heel veel van origine Nederlandse mensen.![]()
Slimme jongen is het.
Net stonden ze ook in de loods.....rechts een groepje....links het andere groepje te overleggen. Ze doen ook helemaal geen moeite meer om dat te verbergen ofzo. Iedereen weet dadelijk exact wie wat gestemd heeft.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ook die keuze tegen wie je wil spelen moeten ze er uit laten.
Er is niets spontaans meer aan zo
Eindelijk!quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:02 schreef lojanda het volgende:
Valt wel op dat Isaac nu echt geen pet meer op heeft tijdens stemmingen. Hij werd toen teruggefloten maar met zijn grote mond ging hij later verhaal halen maar heeft toch aan het kortste endje getrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |