Angstcultuur.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:12 schreef 5thencounter het volgende:
Rare keuzes.. de ratten zijn weer gespaard , ik snap er nix van
Nee, ik snap het ook niet, waarom nu marciano er niet op zetten. Imadiddin gaat het wel reddenquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:13 schreef D. het volgende:
Nog maar 3 weken te gaan, en nog steeds kunnen ze niet tactisch stemmen
De eerstvolgende wordt dan Isaac.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:13 schreef Yver73 het volgende:
Nou, dan weet Jappie ook dat Ice hem zojuist genaaid heeft
Onbegrijpelijk, dit zaakie stinktquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Blijf het gewoon erg dom vinden. Marciano had je nu weg kunnen spelen.
Dus toch 24 uur.. Jasper had dat niet gehoord zei hij.quote:
Nou precies ditquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:18 schreef spapaars het volgende:
Begrijp niet dat Isaac of Marciano er steeds weer mee wegkomen.
Mogen ze wel op die 2 stemmen?
Ik denk meer omdat ze nog steeds willen afstraffen dat Ima en Rupie destijds zoveel gestolen hadden. Ze denken niet verder na dan wraak. Domme keuze.quote:
Je zou het bijna vermoeden ja!quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:18 schreef spapaars het volgende:
vooral erik wild al lang op 1 van die 2quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:19 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk meer omdat ze nog steeds willen afstraffen dat Ima en Rupie destijds zoveel gestolen hadden. Ze denken niet verder na dan wraak. Domme keuze.
De eliminatie is pas morgen rond de klok van 15 uurquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:14 schreef Clasientje het volgende:
Zo ik ben net optijd terug. Deze Eliminatie is lekker snel😁
Zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:14 schreef Yver73 het volgende:
Wendy kan er nog niet over uit dat ze niet voor Marciano zijn gegaan. Ik geef haar groot gelijk, maar niemand luistert.
Tsja, Jasper groef daarmee zijn eigen graf.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:20 schreef juul. het volgende:
En dat iedere keer elkaar op de hoogte brengen, snap ik helemaal niet
Nee op Marciano mag je niet stemmen....wordt ie boosquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:18 schreef spapaars het volgende:
Niemand drukt op mijn kop!quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:17 schreef Yver73 het volgende:
Marciano die tegen Jappie zegt: don’t take it personal, hè?
Terwijl hij iedere keer als er iemand op hem stemt of maar zijn naam noemt helemaal door het lint gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |