Normaal doen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV gaat de Champions League winnen.
Kwartfinale europa league is wel genoeg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV gaat de Champions League winnen.
Voor mensne met Delta TV, die krijgen het 3 minuten later mee.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Rikkert tweet voor mensen zonder tv maar wel met smartphone?
Als ik die naam zie moet ik altijd denken aan 'I'm blue Babadi Badieba'quote:
Jij blijft altijd binnen Europa als je naar het buitenland gaat?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:54 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Voor mensne met Delta TV, die krijgen het 3 minuten later mee.
Of vakantiegangers die denken dat Ziggo GO nog steeds niet werkt in t buitenland terwijl het dat al wel doet sinds 2018
Ja de spelopvatting van Graz maakt het niet erg lastig inderdaad.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:55 schreef Caland het volgende:
Graz dacht we spelen tegen Lang en Bakayoko, we laten de zijkanten maar open.
Ik heb het idee dat Piebe-Guido dit soort dingen niet op commando doet!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik die naam zie moet ik altijd denken aan 'I'm blue Babadi Badieba'
Misschien kan @:DutchSuomiFan1992 hier iets mee
Ja, in 2022 wel in Albanie geweest.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij blijft altijd binnen Europa als je naar het buitenland gaat?
Het was geen commando, slechts een vriendelijke suggestie en een gratis tipquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Piebe-Guido dit soort dingen niet op commando doet!
Ja, tegen Feyenoord en Ajax kun je er wel mee wegkomen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wacht maar tot je tegen een echte tegenstander speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |