Onzin, hij checkt alleen de barcode.quote:Op zondag 6 augustus 2023 08:29 schreef maily het volgende:
Als er geen dop op de fles zit krijg je geen statiegeld.
Nou die zijn best lekker hoor, vooral met een scheut van iets anders erin!quote:Op zondag 6 augustus 2023 08:28 schreef de_boswachter het volgende:
Cola van een huismerk drinken
SCHAAM JE KAPOT ! SCHAAM JE KAPOT! SCHAAM JE KAPOT OLÉ OLÉ
Ja, want die dop zit in de weg bij schenken als je niet oppast en dan geknoei alom.quote:Op zondag 6 augustus 2023 08:38 schreef Centenbak het volgende:
Bloed irritant ja, ik heb nu standaard een tang op het aanrecht liggen om die doppen eraf te pitsen
Dat zie ik nu ook.quote:
Bij melkpakken is het ook al.quote:Op zondag 6 augustus 2023 08:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, want die dop zit in de weg bij schenken als je niet oppast en dan geknoei alom.
Ik heb nog nooit een fles zonder dop ingeleverd, draai die standaard terug.quote:Op zondag 6 augustus 2023 08:40 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zie ik nu ook.
Informatie statiegeld
Maar ook de dop is herbruikbaar.
Minder zwerfvuil ook, en geen vuile resten in je statiegeldtas.
Dat is de volgende groep verwardiërsquote:Op zondag 6 augustus 2023 08:47 schreef Pharkus het volgende:
Hoeveel beperkten hebben rondlopen die het dopje niet terug op de fles krijgt en het dupje kwijtraakt?
Moeten we die mensen niet gaan helpen in plaats van de rest van de mensheid te irriteren?
Je gaat er niet aan ontkomen vrees ik.quote:Op zondag 6 augustus 2023 08:52 schreef spierbal het volgende:
Beste invoering ooit voor mijn portemonnee.
Ik koop het niet meer.
Moet je er wel heel stevig (als een hooligan) aan trekken.quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:01 schreef Tjoent het volgende:
Ik dacht dat mijn flesje een productiefout was ofzo dus na 450 keer dat dopje rond te hebben gedraaid (wel met succes overigens) hoor je ineens:
Kloptquote:Op zondag 6 augustus 2023 09:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moet je er wel heel stevig (als een hooligan) aan trekken.
[ afbeelding ]
Precies. Irritante acties lokken andere uitquote:Op zondag 6 augustus 2023 08:43 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een fles zonder dop ingeleverd, draai die standaard terug.
Maar nu gooi ik die doppen lekker expres de vrije natuur in, als ze het zo gaan spelen dan ga ik ook dwarsliggen.
Lekker trekken ja, viezerikquote:Op zondag 6 augustus 2023 09:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
(als een hooligan) aan trekken.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |