Lied was afgelopen. Maar de EBU was het er niet mee eens want er moest wel gezongen worden. Daarom improviseren ze nu maar gewoon.quote:
Dat was toch Cypriotische Madonna in 2019quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:53 schreef H_T het volgende:
Cypriotische Lady Gaga vond ik toch leuker dan Cyrpiotische Beyoncé
Zullen we @NailQueen uit de among us discord groep zettenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, als je het liedje halverwege overzet wel jaWat was dat dan?
Ze is daar toch nooit online. Mweh, dit vind ik wel echt een hele matige actie van der hoor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zullen we @:Nailqueen uit de among us discord groep zetten
Oh zit ik daar nog in?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zullen we @:Nailqueen uit de among us discord groep zetten
Ik bedoelde El Diabloquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat was toch Cypriotische Madonna in 2019
Of ze moet een keer meedoen met Goose Goose Duck en dan gaan wij haar elke keer killen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze is daar toch nooit online. Mweh, dit vind ik wel echt een hele matige actie van der hoor.
Ein bisschen frieden komt op een perfect momentquote:
Ja. nee. Ik ga gewoon de afterparty's vanaf nu skippen. Ik denk niet dat NailQueen doorheeft wat ze nu deed. Echt zonde.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of ze moet een keer meedoen met Goose Goose Duck en dan gaan wij haar elke keer killen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |