quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:10 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe wil als ze wint geld opzij zetten voor een nieuw orgaan, mocht ze dat ooit nodig hebben zegt ze.... dan kom je niet of hoger op een lijst te staan als je betaalt.. ze denkt dat zo'n 30.000 euro wel genoeg is
Die lui gaan wekelijks naar de kapper, waarom begrijp ik niet helemaal. Zijn nogal ijdele bro´s.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:59 schreef lojanda het volgende:
Van Goudlokje worden de zijkanten weer geschoren? Dat is vorige week gedaan..
Ja natuurlijk maken ze schoon, maar ik bedoelde dat banken, bedden e.d. er niet smerig/intensief gebruikt uitzien, dat valt me echt mee.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:19 schreef Verida het volgende:
[..]
er wordt toch echt wel goed gezogen en schoongemaakt. En er kunnen ook nog extra mensen binnenkomen als er op de slaapkamers gewacht moet worden op een opdracht
Hij is nu eenmaal graag in beeld.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja hoor Sjaak, de camera loopt....
[ afbeelding ]
Marciano vindt eigenlijk dat zijn haar geknipt moet worden maar hij wil het niet aan Wendy vragenquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die lui gaan wekelijks naar de kapper, waarom begrijp ik niet helemaal. Zijn nogal ijdele bro´s.
Spannend, allemaal hequote:Op zondag 6 augustus 2023 13:38 schreef engine het volgende:
Mirthe dweilt de keuken en Wendy poetst de douche.
Ja jaquote:
Het is voor de deelnemers echt uitzitten geworden.quote:
Zullen ze het vol blijven houden om in de weekends niets te doen als het om verdien- of eliminatieopdrachten gaat?quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is voor de deelnemers echt uitzitten geworden.
Tot zover nog steeds.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zullen ze het vol blijven houden om in de weekends niets te doen als het om verdien- of eliminatieopdrachten gaat?
Ach toch hebben ze de meeste dagen wel wat te doen. Zondags is er vaak weinig.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is voor de deelnemers echt uitzitten geworden.
ja oke, maar als je dan uitrekent hoeveel dagen ze nog hebben om 9 man naar huis te sturen... dat redden ze niet met wat Sasha zei 'iedere 3 dagen eliminatie'... en dan in de weekends niets..quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tot zover nog steeds.
Er is altijd net genoeg om het weekend door te komen
we weten nog niet met hoeveel personen finale word gespeeldquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja oke, maar als je dan uitrekent hoeveel dagen ze nog hebben om 9 man naar huis te sturen... dat redden ze niet met wat Sasha zei 'iedere 3 dagen eliminatie'... en dan in de weekends niets..
He? Wat is de opdracht?quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
24 uurs opdracht, wie opgeeft of de kantjes er van afloopt, gaat naar huis
Het is dat ze zelf vaak iets verzinnen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ach toch hebben ze de meeste dagen wel wat te doen. Zondags is er vaak weinig.
Dat kan, maar er stond in het vorige regelementen boek ook dat ze er meer dan een per keer naar huis konden sturen, dat is ook nooit gebeurd.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja oke, maar als je dan uitrekent hoeveel dagen ze nog hebben om 9 man naar huis te sturen... dat redden ze niet met wat Sasha zei 'iedere 3 dagen eliminatie'... en dan in de weekends niets..
Er werd gezegd in de Cos: 2 personenquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
we weten nog niet met hoeveel personen finale word gespeeld
Sasha had gelezen dat het met 2 of 3 was toch?quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
we weten nog niet met hoeveel personen finale word gespeeld
die is er niet, maar leek me leuk om te doen, voor zowel de kijkers als de bewoners, wat aan tip voor de FEBOquote:
o sorry, ik wilde de streams al gaan aanzetten, maar er wordt hier nog naar een film gekeken..quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
die is er niet, maar leek me leuk om te doen, voor zowel de kijkers als de bewoners, wat aan top voor de FEBO
Gewoon blijven kijken, je mist nietsquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:52 schreef magnaal het volgende:
[..]
o sorry, ik wilde de streams al gaan aanzetten, maar er wordt hier nog naar een film gekeken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |