Het weer? Hier is het bar en boos...quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:51 schreef Rhosyn het volgende:
^^ Goedemorgen![]()
![]()
Wat is er met Bern aan de hand? Ik zie hem steeds zo boos en nadenkend kijken.
In bed en nu onder de douche. Er is iets wat hem niet bevalt.
Miertje maakt leukere spelletjes?quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:51 schreef Rhosyn het volgende:
^^ Goedemorgen![]()
![]()
Zijn afscheid komt steeds dichterbij, that is why...kappa?!quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:51 schreef Rhosyn het volgende:
^^ Goedemorgen![]()
![]()
Dat is ze zeker en je merkt ook dat zij heel snel iets leert en meteen kan onthouden.. heel knapquote:Op zondag 6 augustus 2023 10:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een slimme meid is op een eliminatieopdracht voorbereid.
Ik niet . Tandenborstel en scheer komt niemand aanquote:Op zondag 6 augustus 2023 02:53 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ga je niet dood aan.
Ze zijn partners he.
Als je partner geen borstel heeft...dan geef je de jouwe toch?
Ik moest zo lachen net toen Mirthe haar droom vertelde.. Wendy had over eten gedroomd en Mirthe ging uitleggen dat ze dat ook soms heeft en dan is het ze echt dat ik het ook gewoon proef en dan zit ik er daarna ook gewoon vol vanquote:Op zondag 6 augustus 2023 11:24 schreef xdiashalizx het volgende:
Sasha heeft gedroomd dat ze manager was van de Appie, en ze wilde vliegdansen.
Bern wilde niet, dus vroeg ze Japie. die wilde wel, en toen gingen ze vliegdansen door de Appie..![]()
Dromen doen vreemde dingen met mensen..![]()
Japie droomde dat hij een ingeving had over de langste game show ter wereld, zo lang mogelijk stier zitten, op je kop hangen, adem inhouden..
Alles moest zo lang mogelijk, dit is ietsje meer realistisch..
Goedemorgen...
Ik moet er ook niet aan denken.. sommige dingen zijn echt alleen voor jezelf.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:33 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik niet . Tandenborstel en scheer komt niemand aan
Het is geweldig te zien hoe Isaac zijn paranoia probeert weg te trainen.. De BabbelExit gaf een mooie klap op zijn Egoquote:Op zondag 6 augustus 2023 11:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja hoor Sjaak, de camera loopt....
[ afbeelding ]
De mensen die koffie zwart drinken hebben dan meer gelukquote:Op zondag 6 augustus 2023 11:55 schreef Chanel5 het volgende:
Bern kijkt de voorraad na, heb ik nog nooit zien doen maar![]()
wat heb je uiteindelijk aan 20 pakken koffie en 1 pak melk, toch?
okeee nou ik had niet anders verwacht maar om dat dan niet te laten zien??? mensen de hand boven het hoofd houden moet niet kunnen bij een programma als dit.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy zegt, Babet ging stoppen met drinken en roken en vervolgens deed ze beide weer. Dat hebben wij niet gezien, dus stiekem roken of niet laten zien door de regie?
Ik dacht meer aan de melkdrinkers, ik zelf heb ook geen melk in mijn koffie.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De mensen die koffie zwart drinken hebben dan meer geluk
Waarschijnlijk heeft ze dan een sigaret op tijdens een feestje met ook wat alcohol. Ik kan me niet voorstellen dat ze weer gewoon is gaan roken want dat had je dan echt wel een keer gezien. Dan denk ik dat ze ook echt wel weer een stelling zou hebben gedaan voor rookwaar.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy zegt, Babet ging stoppen met drinken en roken en vervolgens deed ze beide weer. Dat hebben wij niet gezien, dus stiekem roken of niet laten zien door de regie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |