Ja maar Bep was toch ... oh ja onzeker en blond (grijs)quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:47 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik denk daarbij, dat beiden gewillige blondines zijn, ook geen toeval is.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar Bep was toch ... oh ja onzeker en blond (grijs)
(Ik vond mijn post op slowchat zo pakkend dat ik hem hier ook even post als antwoordquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:56 schreef Majoraan het volgende:
Ik denk en hoop nog steeds dat we mogen stemmen, tenminste voor 50%
Verder maakt het me niet veel uit nu uber slijmballende bekstekker aka negatieve jaloerse pathetische pathologische leugenaar en alle aandacht opeisende blater daar weg is. Ze denkt dat ze een Mercedes is, maar ze kan nog niet in de schaduw staan van een verroeste brommobiel met motorstoring.
Ga je niet dood aanquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:51 schreef woxxel het volgende:
Sas en bern delen hun tandenborstel.
Dan zou ik nog liever niet m'n tanden poetsen
Hopelijk krijgen ze weer iets om te oefenenquote:Op zondag 6 augustus 2023 04:48 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, vandaag zal wel een dag worden waarin er weinig tot niets gebeurd, het is tenslotte weekend voor de deelnemers
Dat zou leuk zijn. Zou ook wel willen weten hoe de finale er uit komt te zienquote:Op zondag 6 augustus 2023 06:35 schreef engine het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen ze weer iets om te oefenen
denk dat we dit niet op voorhand gaan horen , wel als het klopt wat sasha heeft gelezen om de 3 dagen eliminatiequote:Op zondag 6 augustus 2023 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn. Zou ook wel willen weten hoe de finale er uit komt te zien
Dan gaan ze met drie man de finale in? Het kan.quote:Op zondag 6 augustus 2023 06:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk dat we dit niet op voorhand gaan horen , wel als het klopt wat sasha heeft gelezen om de 3 dagen eliminatie
Het kan alleen als de finale live uitgezonden wordt want je komt uit op 4 mensen die op de 25ste nog over zijn. Ik vind het niet erg aannemelijk. Ze kunnen ook niet ineens een week overslaan met de tv uitzendingen en ineens een live finale.quote:Op zondag 6 augustus 2023 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan gaan ze met drie man de finale in? Het kan.
Nee. lijkt mij ook niet ben benieuwd hoe ze dat gaan doenquote:Op zondag 6 augustus 2023 06:45 schreef engine het volgende:
[..]
Het kan alleen als de finale live uitgezonden wordt want je komt uit op 4 mensen die op de 25ste nog over zijn. Ik vind het niet erg aannemelijk. Ze kunnen ook niet ineens een week overslaan met de tv uitzendingen en ineens een live finale.
Maar goed, een einde komt er, ben ook benieuwd.
Het is dat ik Erik in beeld heb en zijn kleding zie en weet wat hij nu gaat doen anders was je berichtje wel heel raar geweestquote:
Ja heeft hij altjid is voor zijn zender dacht ikquote:Op zondag 6 augustus 2023 08:52 schreef engine het volgende:
Toch nog niet. Erik doet een band om zijn middel. Dat heb ik nog niet eerder gezien.
Ah okay dat wist ik niet.quote:Op zondag 6 augustus 2023 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heeft hij altjid is voor zijn zender dacht ik
quote:Op zondag 6 augustus 2023 08:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay dat wist ik niet.
Erik is alweer uitgepaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |