abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210183274
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 14:17 schreef xdiashalizx het volgende:

[..]
Zelfs met oortjes met ruisonderdrukking versta ik ze niet... :N
Wat gek is, als ze in tegen anderen praten zijn ze best wel te verstaan. Rupert heeft een harde stem, maar als ze met hun groepje zitten, is het onverstaanbaar...
pi_210183304
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 14:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben filmpje van Moraima terug aan het kijken, oud-deelnemers mogen dus niet bij de finale zijn ... wist niet of dat al bekend was.
Alleen als ze uitgenodigd worden door iemand die in de finale zit
if it's meant to be, it will be
pi_210183333
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 14:22 schreef magnaal het volgende:

[..]
Wendy heeft echt wel geklaagd dat het vies is in de loods..
ook 1 van de enigen die buiten haar corvee iets aanpakt om te poetsen
pi_210183395
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 14:19 schreef xdiashalizx het volgende:

[..]
Ze zitten bijna allemaal met hun schoenen op de bank en bed, oud bewoners en degene die er nog zijn.
Ik vraag me dan echt af of ze dit thuis ook doen, dit is toch hun huis voor een jaar, of het interesseert ze geen donder omdat ze zelf die bank/bed niet betaald hebben.
Anyhow, ik vind het smerig. :Y
Zeker te weten vind ik het smerig, net zo goed als op het aanrechtblad zitten.
De hygiëne is daar ver te zoeken geweest (zelfs lui die pretendeerden zooooo schoon te zijn deden er driftig aan mee)
pi_210183413
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 14:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]
Geen idee, werd geen reden genoemd volgens mij ....
misschien hadden ze voor de oud deelnemers al wat bedacht, afzonderlijk van familie en vrienden en finale
pi_210183414
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 14:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
ook 1 van de enigen die buiten haar corvee iets aanpakt om te poetsen
Ze was daarnet in de keuken een kastje aan het schoonmaken, er was een fles allesreiniger omgevallen en niemand die het schoongemaakt had.
pi_210183420
Wendy had tegen mirthe.gezegd dat ze haar witte slippers inern sopje met waspoeder voor witte was moest gooien ipv chloor.(anders worden ze geel) Goed idee zei Mirthe en gooit vervolgens een emmer vol met heet water allesreiniger,afwasmiddel en citronella bij elkaar
pi_210183437
Dat geschreeuw van die gasten als ze een punt maken of missen bij het tafeltennissen... hard, harder, hardst....
Apart dat toen ze niets mochten zeggen het wel 'stil' kon :)
pi_210183467
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 14:34 schreef xsaskiax het volgende:
Dat geschreeuw van die gasten als ze een punt maken of missen bij het tafeltennissen... hard, harder, hardst....
Apart dat toen ze niets mochten zeggen het wel 'stil' kon :)
Ja en zo fanatiek he, vooral van Isaac, die lijkt wel overal wereldkampioen in te zijn...
Heerlijk Mirthe, blij ei..die maakt zelfs Rupert vrolijk..
pi_210183474
quote:
2s.gif Op zondag 6 augustus 2023 13:34 schreef engine het volgende:

[..]
Marciano vindt eigenlijk dat zijn haar geknipt moet worden maar hij wil het niet aan Wendy vragen :D
Ik denk dat ze dat echt wel gedaan zou hebben. Zij is niet zo haatdragend als hijzelf.
pi_210183572
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 14:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben filmpje van Moraima terug aan het kijken, oud-deelnemers mogen dus niet bij de finale zijn ... wist niet of dat al bekend was.
Ook gekeken en ik vind Moraima daar erg leuk in. Beetje raar dat de oud-deelnemers niet zullen worden uitgenodigd, die hebben het programma mee helpen maken! :(
pi_210183590
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 14:14 schreef magnaal het volgende:

[..]
Heerlijk, ik kan haar in ieder geval missen..
Doen ze dat misschien, omdat ze bang zijn voor ruzies, alsnog?
Kan ook zijn dat de oud-deelnemers wel zullen worden uitgenodigd maar hun aanhang niet.
pi_210183594
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 14:43 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ook gekeken en ik vind Moraima daar erg leuk in. Beetje raar dat de oud-deelnemers niet zullen worden uitgenodigd, die hebben het programma mee helpen maken! :(
ja en? Ze zijn eruit., weggegaan of weggestuurd
pi_210183599
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 14:43 schreef Chea49 het volgende:

[..]
ze mogen wel komen als ze uitgenodigd zijn door een bewoner ik zit niet te wachten op een teruzien van , jef , kim en bep
pi_210183620
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 14:19 schreef xdiashalizx het volgende:

[..]
Ze zitten bijna allemaal met hun schoenen op de bank en bed, oud bewoners en degene die er nog zijn.
Ik vraag me dan echt af of ze dit thuis ook doen, dit is toch hun huis voor een jaar, of het interesseert ze geen donder omdat ze zelf die bank/bed niet betaald hebben.
Anyhow, ik vind het smerig. :Y
Is het ook én respectloos om zo met andermans spullen om te gaan. Denk dat ze dat thuis ook zo gewend zijn. Die banken in de loods zien er inderdaad uit alsof ze zó uit de showroom komen! Dacht er zélfs aan deze aan te schaffen omdat ik nu weet hoe mooi deze blijven. ^O^
pi_210183637
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 14:44 schreef Verida het volgende:

[..]
ja en? Ze zijn eruit., weggegaan of weggestuurd
Bij de finale van bijv. BB zijn ook altijd de (meeste) oud bewoners aanwezig, dus wat is er raar aan, ze hebben lange tijd met elkaar gewoond, ik zou het wel normaal vinden als ze er allemaal bij zouden zijn
pi_210183656
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 14:33 schreef pingu66 het volgende:
Wendy had tegen mirthe.gezegd dat ze haar witte slippers inern sopje met waspoeder voor witte was moest gooien ipv chloor.(anders worden ze geel) Goed idee zei Mirthe en gooit vervolgens een emmer vol met heet water allesreiniger,afwasmiddel en citronella bij elkaar
_O- Die wardoos mag blij zijn dat haar hoofd vastzit aan haar romp want anders zou ze dat ook vergeten. _O-
pi_210183672
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 14:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Bij de finale van bijv. BB zijn ook altijd de (meeste) oud bewoners aanwezig, dus wat is er raar aan, ze hebben lange tijd met elkaar gewoond, ik zou het wel normaal vinden als ze er allemaal bij zouden zijn
kan altijd achteraf een reunie worden gehouden, kunnen ze elkaar weer fijn zien.

De finale moet in mijn ogen draaien om de bewoners die er nog in zitten. Die hebben de hoofdrol.
pi_210183694
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 14:51 schreef Verida het volgende:

[..]
kan altijd achteraf een reunie worden gehouden, kunnen ze elkaar weer fijn zien.

De finale moet in mijn ogen draaien om de bewoners die er nog in zitten. Die hebben de hoofdrol.
Vraag mij dat af of er een reunie komt :D Ze zijn niet bepaald vrienden allemaal.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_210183704
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 14:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Dus dat. :Y
pi_210183705
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 14:50 schreef Chea49 het volgende:

[..]
_O- Die wardoos mag blij zijn dat haar hoofd vastzit aan haar romp want anders zou ze dat ook vergeten. _O-
En dan toch bijna alle hoofdsteden van de wereld van buiten kennen ;)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_210183711
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 14:51 schreef Verida het volgende:

[..]

Gelukkig bepalen dat de programmakers en niet wij ^O^
pi_210183733
quote:
2s.gif Op zondag 6 augustus 2023 14:52 schreef engine het volgende:

[..]
En dan toch bijna alle hoofdsteden van de wereld van buiten kennen ;)
Het blijft een wonderkind. ;)
pi_210183745
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 14:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Gelukkig bepalen dat de programmakers en niet wij ^O^
maar natuurlijk, hoe durf ik zomaar mijn mening erover te geven....
pi_210183769
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 14:32 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Ze was daarnet in de keuken een kastje aan het schoonmaken, er was een fles allesreiniger omgevallen en niemand die het schoongemaakt had.
Yep, wat maakt dat je dit niet gewoon opruimt maar laat liggen voor een ander, ik snap het niet. :N

Wendy is wat mij betreft het meest schoon in de loods, vaak aan het poetsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')