En de COS weet dat? Ze weten het zelf niet eens laat staan dat de COS dat weetquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:51 schreef magnaal het volgende:
[..]
Er werd gezegd in de Cos: 2 personen
Ze plakken nu dus nietquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:53 schreef Dotteke het volgende:
De plakstrips (Rup en Ima)zijn weer aan het sporten samen
Ow ow sorry...het is een rare zondag voor mij...(voetbal gekeken) Ik ben een beetje moe, maar wel blij..Ik dacht het gelezen te hebben....quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En de COS weet dat? Ze weten het zelf niet eens laat staan dat de COS dat weet
Ze kunnen hetquote:
Hoef jij toch geen sorry voor te zeggen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ow ow sorry...het is een rare zondag voor mij...(voetbal gekeken) Ik ben een beetje moe, maar wel blij..Ik dacht het gelezen te hebben....
Hier net zo, een rare dag na vannachtquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ow ow sorry...het is een rare zondag voor mij...(voetbal gekeken) Ik ben een beetje moe, maar wel blij..Ik dacht het gelezen te hebben....
De vele vliegen zijn wel weggebleven zag er net eentje, maar niet meer die massaquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hier net zo, een rare dag na vannacht (Y)![]()
in de loods spelen Bern en Sasha weer hun spel en er wordt weer gegeten
Je vraagt je dan wel af: wáár hebben die beesten zich verstopt en wanneer zullen ze weer toeslaanquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De vele vliegen zijn wel weggebleven zag er net eentje, maar niet meer die massa
Tegen hem komt ook nog wel een soort van verdelgingsmiddel...quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:59 schreef xsaskiax het volgende:
Toch schijnt iets dat ze gedaan hebben te werken tegen de vliegen, alleen Isaac is in de keuken
Daar is iemand voor geweest, daarna was het wegquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:00 schreef magnaal het volgende:
[..]
Je vraagt je dan wel af: wáár hebben die beesten zich verstopt en wanneer zullen ze weer toeslaan
Isaac kan dat beterquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:34 schreef engine het volgende:
[..]
Marciano vindt eigenlijk dat zijn haar geknipt moet worden maar hij wil het niet aan Wendy vragen
Ik had gisteren 1 vlieg in de huiskamer en geloof me, ik en de katten zijn er druk mee geweest.. Zo een vliegendrama als in de loods lijkt me vreselijk...quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is iemand voor geweest, daarna was het weg
Heerlijk een dagje ongecompliceerd schoonmaken en poetsen, ze vervelen zich anders toch maar..Je hebt luxepaarden en werkpaarden..quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:03 schreef Dotteke het volgende:
Er wordt schoongemaakt in de loods en Sas doet de was
En wat denk je voor jouw katten? Die komen niet meer aan hun slaapuurtjes toe.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:05 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik had gisteren 1 vlieg in de huiskamer en geloof me, ik en de katten zijn er druk mee geweest.. Zo een vliegendrama als in de loods lijkt me vreselijk...
Heerlijk, ik kan haar in ieder geval missen..quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben filmpje van Moraima terug aan het kijken, oud-deelnemers mogen dus niet bij de finale zijn ... wist niet of dat al bekend was.
Geen idee, werd geen reden genoemd volgens mij ....quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:14 schreef magnaal het volgende:
Heerlijk, ik kan haar in ieder geval missen..
Doen ze dat misschien, omdat ze bang zijn voor ruzies, alsnog?
Zelfs met oortjes met ruisonderdrukking versta ik ze niet...quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:15 schreef magnaal het volgende:
Ik zie Immadin en Isaac praten, ik kan het niet echt niet volgen, hebben meer mensen dat?
Ze zitten bijna allemaal met hun schoenen op de bank en bed, oud bewoners en degene die er nog zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:17 schreef xsaskiax het volgende:
Beelden van bovenaf in de loods, Rupert en Imadiddin aan het sporten.
Het valt me weer op hoe goed de meubels er nog uitzien na een jaar intensief gebruik, zo ook alle matrassen e.d.
Als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Utopia, waar matrassen met grote vlekken weg gingen (niet die ze tweedehands gekocht hadden, maar die ze nieuw hadden aangeschaft).
Ze zitten overal met hun poten op, ze maken de banken never nooit schoon en toch ziet het er nog heel behoorlijk uit.
Het enige dat daar sneuvelt is het servies
(of ik moet een sterkere bril hebben)
ik dacht dat er oud deelnemers naar de finale mochten komen , of moet veranderd zijnquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben filmpje van Moraima terug aan het kijken, oud-deelnemers mogen dus niet bij de finale zijn ... wist niet of dat al bekend was.
Wendy heeft echt wel geklaagd dat het vies is in de loods..quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:19 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ze zitten bijna allemaal met hun schoenen op de bank en bed, oud bewoners en degene die er nog zijn.
Ik vraag me dan echt af of ze dit thuis ook doen, dit is toch hun huis voor een jaar, of het interesseert ze geen donder omdat ze zelf die bank/bed niet betaald hebben.
Anyhow, ik vind het smerig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |