Ja weet ik, maar nu is er volgens mij ruimte zat voor twee bedden naast elkaar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het bed wat ze hebben is eigenlijk van Mirthe. Zij had dat toen gemaakt voor haar en Kenzy maar die werd de volgende dag geëlimineerd en toen is het na een aantal weken het bed van Sasha en Bern geworden. Omdat het bed tussen twee kasten stond kon het maar met een half matras extra eraan.
Zag net iemand in beeld di e met het eten bezig was en vieze nagels had. Volgens mij was dat erikquote:
Het recept komt uit zijn hoofdquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar nu is er volgens mij ruimte zat voor twee bedden naast elkaar.
Maar aan de andere kant als hun het fijn hebben zo ook prima toch
Is trouwens die rook stelling al geweest vandaag?
[..]
Zag net iemand in beeld di e met het eten bezig was en vieze nagels had. Volgens mij was dat erik
Ik had het gelezen ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
rookstelling al gebeurd , gaat door , wel aangepast nu 3 potten schag voor 145 euro
Dat zou ook kunnen. Ik weet dat er opeens drie van die bedden waren. Jeff en Kim hadden er eerst één op k1 en Bern had er eentje op k3 en daarna kwam er eentje op k2. Sasha lag toen nog boven Janet en Mirthe is verhuisd van k1 naar k2 omdat ze had geruild van bed met Esther. Daarna heeft zeker een stuk naast gemaakt waar zij met Kenzy kon liggen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee sat bed was van Bern en Sas en kenzy en Mierthe mochten het lenen. Tiano heeft het gemaakt
Dat mag niet want omdat ze op verschillende kamers liggen officieel .quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:42 schreef Dotteke het volgende:
I snap dat gehannes niet met die bedden, waarom zetten Bern en Sas niet gewoon twee eenpersoonsbedden tegen elkaar?
Ik zag het ook.. vieze nagels en ook weer zonder handen te wassen aan de kip.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar nu is er volgens mij ruimte zat voor twee bedden naast elkaar.
Maar aan de andere kant als hun het fijn hebben zo ook prima toch
Is trouwens die rook stelling al geweest vandaag?
[..]
Zag net iemand in beeld di e met het eten bezig was en vieze nagels had. Volgens mij was dat erik
Ik ook.. en pesto is lekker maar niet als het overheerstquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:20 schreef engine het volgende:
[..]
Het recept komt uit zijn hoofd![]()
Ik ben wel weer benieuwd.
Die kip wordt gewoon nog gebakkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Die bewoners zijn inmiddels immuun voor allerlei ziektes
Kan toch echt niet..quote:
Die van kamer 3 ( Bern) hebben ze aan Krnzy en Mirthe gegeven. Ën dag later verliet Kenzy de loods.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. Ik weet dat er opeens drie van die bedden waren. Jeff en Kim hadden er eerst één op k1 en Bern had er eentje op k3 en daarna kwam er eentje op k2. Sasha lag toen nog boven Janet en Mirthe is verhuisd van k1 naar k2 omdat ze had geruild van bed met Esther. Daarna heeft zeker een stuk naast gemaakt waar zij met Kenzy kon liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |