Ook als je kaal bent ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:49 schreef schommelstoel het volgende:
Voor haar moet je eerst een vergunning aanvragen als ze haar willen cremeren.
'het' mesquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:48 schreef haan29 het volgende:
Ze zag er beter uit voordat ze onder de mes ging inderdaad. Wat een mormel
Amsterdam, de stad zonder grenzenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:43 schreef Jahr00n het volgende:
Heerlijk om zon ordinair wijf in de mond te schijten. Heerlijk heerlijk heerlijk echt mijn fetish
Dat is weer in, dat heet "heroin chiq" dan moet je echt heel slank zijn. Serieus..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:47 schreef maily het volgende:
Ik krijg hier beeld bij van prikkeldraad en gestreepte pyjama's
Ze doet maar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:51 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Dat is weer in, dat heet "heroin chiq" dan moet je echt heel slank zijn. Serieus..
Nou ja, de ene noemt het "slank"en de andere noemt het "mager."
Het is walgelijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:51 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Dat is weer in, dat heet "heroin chiq" dan moet je echt heel slank zijn. Serieus..
Nou ja, de ene noemt het "slank"en de andere noemt het "mager."
Ik vind het echt geil zon uitgemergeld lichaam met twee van die dubbel D ballonnen erop genaaid door een artsquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
Ze doet maar.
Dunfluencers
Het woord alleen al.
Knettergek, geen medelijden mee.
Serieus? Zo’n gratenpakhuis met haar crackverslavingslichaamquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:02 schreef bianconeri het volgende:
Prima lichaam.
Maar afgrijselijk die neppe borsten en die geplamuurde kop die ook nog eens aangepast is.
Dat is dan gewoon "in"quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik vind het echt geil zon uitgemergeld lichaam met twee van die dubbel D ballonnen erop genaaid door een arts
Met een pre workout via het neusje ga je lekker snel voor GOUD.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:20 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Wow, ze heeft wel echt heel hard getrained. Ik vind haar borsten zo eigenlijk wel mooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |