abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 augustus 2023 @ 06:51:15 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_210166859
Of sluit hem. Met je vriendje TImmmmmmmmm, de geiten neukende amoebe, de aftandse kut mod, de nooit beffende, hielen likkende tandenloze tijger. Met je dictatoriale, rechts extremistische, destructieve te grote eigendunk.

De beginnende Britse actrice Georgie Grier is de afgelopen dag overladen met steunberichten nadat slechts één persoon kwam opdagen bij haar voorstelling op het vermaarde Fringe-festival in Edinburgh. Ze liet online zien dat ze moest huilen van teleurstelling, waarna bekende comedians haar een hart onder de riem staken. Nu staat het er heel anders voor.

Het jaarlijkse feest in de Schotse hoofdstad staat te boek als het grootse culturele festival ter wereld en dé plek waar je vooral als comedian wilt hebben opgetreden. Georgie Grier staat er met haar voorstelling Sunsets, die ze zelf schreef en opvoert. Hoewel ze in aanloop naar het Fringe-festival enkele positieve recensies kreeg, viel de opkomst donderdag nogal tegen.

‘Er zat één persoon in het publiek toen ik vandaag mijn onewomanshow speelde’, schreef Grier donderdag op X, het voormalige Twitter. Ze voegde een foto toe van zichzelf met natte ogen en een betraand gezicht. ‘Het is oké, toch? Het is oké...?’ probeerde ze zichzelf te troosten. De persoon in het publiek was ook nog een collega, die zelf optreedt bij het festival.

‘Ze gaf alles’, roemde Sophie Craig de voorstelling. De twee hebben nog geknuffeld, maar toch moest Grier huilen. ,,Het kwam er allemaal uit’’, vertelde ze op de radio bij de BBC. Ze deelde de foto met een duidelijke reden op sociale media. ,,Ik wilde niet mijn moeder huilend opbellen. Ik wilde niet dat zij dat moest doormaken.’’

Vier uur reizen voor niks
Hoewel Grier ‘slechts’ 9000 volgers heeft, werd haar bericht in korte tijd 7 miljoen keer bekeken en 38.000 keer geliket. Grote namen uit de comedyscene deelden lieve woorden. ‘We hebben dit allemaal meegemaakt’, schreef Dara Ó Briain. ‘Straks is dit een leuke anekdote. Meer dan eens moest ik een drankje kopen voor mijn publiek, als bedankje omdat ze als enigen waren gekomen.’ Ook politicus Daniel Finkelstein deelde zijn ervaringen: hij reisde eens vier uur om een speech te geven voor twee man, onder wie degene die hem had uitgenodigd.

Morgen is het beter, volgende week is nog beter en volgend jaar is weer beter

Comedian Jason Manford steunde de actrice
Extra pijnlijk was nog dat de tickets van Grier slechts 12 euro kosten en er maar 40 mensen in de zaal passen. Maar hoe naar een nagenoeg lege zaal ook is, ‘het is allemaal nuttige ervaring’, schreef comedian Chris Addison. ,,Het is pas het begin’’, beaamde collega Jason Manford. ,,Morgen is het beter, volgende week is nog beter en volgend jaar is weer beter.’’ Tv-maker Mark Thompson benadrukte: ‘Dat er slechts één iemand in het publiek zat, betekent niet dat je show niet geweldig is.’

Volle zaal
De steun heeft geholpen: bij haar voorstelling van vrijdag zat de zaal volgens lokale media zo goed als vol. ,,Hallo Wembley!’’ grapte Grier bij opkomst, alsof ze in het bekende Londense stadion stond waar tienduizenden mensen in passen. De voorstelling van zaterdag is al uitverkocht.

Grier staat nog tot en met 27 augustus in Edinburgh. Vorig jaar speelde comedian Robin Grainger zijn show in de stad overigens ook maar voor één persoon. Nadat dat in de media kwam, werd ook zijn voorstelling een succes.

Vier uur reizwn voor nika. :(

https://www.ad.nl/show/br(...)aal-nu-vol~ad7c17ed/

The horror. :{

Inmiddels heeft Tong, 60.000 briljante topics geopend. Waaronder deze. De newbie kut mod Plompzakker er tientallen onterecht gesloten. Dit zal ook weer een slotje opleveren. Ik ben er trots op. Na ieder slotje door Plompzakker, zakt FOK! verder in de stront. En stijgt de reputatie van de grote tong80. Terwijl die al op hoge hoogte vertoefde. Dit alles, met gevaar voor eigen FOK! leven. Maar Plompkuthoer heeft me al eerder crewbashbans aangesmeerd.

FF pissen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_210166864
Take your medicine
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 augustus 2023 @ 06:56:42 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_210166872
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 06:52 schreef etuiedelapiel het volgende:
Take your medicine
Ik ben gestopt met drinken. Wie ben jij :?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_210166873
Bwoh lekker bezig weer tongebaas! Heb je ook gelezen dat er in Den Helder iemand is omgekomen bij een schietpartij?

WAT EEN STRONTZAK!
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 augustus 2023 @ 07:00:13 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_210166882
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 06:56 schreef NaarMensje het volgende:
Bwoh lekker bezig weer tongebaas! Heb je ook gelezen dat er in Den Helder iemand is omgekomen bij een schietpartij?

WAT EEN STRONTZAK!
Nee, dat is een kuthoer. Ik ben een week in Den Helder geweest tijdens m'n diensttijd. Moest leren schieten met een Punt-50. Ik was zo heerlijk helder Heineken in den Helder, dat ik op het vliegtuig schoot ipv van op de vlag er achter. Vlak erna schoten de Russen in een hoek van 90 graden en viel het ijzeren gordijn.

pi_210166895
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 06:56 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik ben gestopt met drinken. Wie ben jij :?

Ik ben Napoleon.
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 07:18:39 #7
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_210166915
Nou nou Tong. Moet dit nou? Mods zijn en blijven incapabele prutsers maar hou het netjes joh.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_210166966
Gedraag je 's man.
Ook in moeilijke tijden.
pi_210166991
Sow, ik kreeg een paar maanden geleden een week voor crewbashing omdat ik iemand debiel noemde (niet vanwege zijn mod kunsten, maar omdat het een debiel is). Kijken of ze jou sparen vanuit het ‘met twee maten meet principe’.
U MAD?
pi_210166995
Het blikje bier is weer open :')

Rustig aan Tongermans, drukte is slecht voor je hart! :*
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_210167004
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 07:48 schreef de_boswachter het volgende:
Sow, ik kreeg een paar maanden geleden een week voor crewbashing omdat ik iemand debiel noemde. Kijken of ze jou sparen vanuit het ‘met twee maten meet principe’.
uiteraard, Tongetje lekker veilig op zaterdagmorgen vroeg een sneer plaatsen. Ouwe Ruighlinck!

2 maten zijn hier het standaard principe, maar da's logies.

Niet je bans uitprinten en aan de muur hangen als oorkonde :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_210167009
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 07:52 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
uiteraard, Tongetje lekker veilig op zaterdagmorgen vroeg een sneer plaatsen. Ouwe Ruighlinck!

2 maten zijn hier het standaard principe, maar da's logies.

Niet je bans uitprinten en aan de muur hangen als oorkonde :')
Ik veeg er mijn reet mee af. Nog 30 notes en ik zit aan de 1000

U MAD?
pi_210167013
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 07:52 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ik veeg er mijn reet mee af. Nog 30 notes en ik zit aan de 1000

en in tijden van duur WC-papier zijn notes dus een zegen ^O^

1000 notes _O_
pi_210167102
Sow, ook goeiemorgen, gek!
pi_210167112
dit is geil. Wel creatief CTRL-C-V gedaan, zodat dit topic nog enige boeiende info bevat ^O^

[ Bericht 88% gewijzigd door Het_Bokje op 05-08-2023 08:24:51 ]
pi_210167207
Nounounou, wat een agressie toch weer Herman
pi_210167224
NWS topic dus graag schopje
  Forum Admin zaterdag 5 augustus 2023 @ 08:43:34 #18
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_210167226
Je kan ook op een normale manier een topic openen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')