Isaac zei dat hij het zou doen als het niet anders kon, maar dat het je wel tot in lengte van jaren zal blijven achtervolgen (de beelden op internet)quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik vind dat zoenen ook een idioot idee hoor, ze kunnen je toch niet dwingen te zoenen als je dat niet wilt?
Morgen Saskia, eindelijk hebben ze door dat ze moeten verdelen. Beter laat dan nooit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:40 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh
Ik zie ze nu voor het eerst kijken hoeveel voorraad er nog is en of het mogelijk is om eten te gaan verdelen, zodat ze meer dagen eten hebben.... niet van 'maak alles maar op en we zien wel'.
Of hij gaat gooien met zijn wimperkruller.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gaat die slaan met zijn handtasje?
Gewoon allemaal weigeren onder het mom van ongewenste intimiteiten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Isaac zei dat hij het zou doen als het niet anders kon, maar dat het je wel tot in lengte van jaren zal blijven achtervolgen (de beelden op internet)
Wie wil er nou met Erik zoenenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik vind dat zoenen ook een idioot idee hoor, ze kunnen je toch niet dwingen te zoenen als je dat niet wilt?
Dan nog vind ik het zeer ongepast.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wie wil er nou met Erik zoenen
( dat is nou eenmaal de challenge, is niet echt zoenen alleen lippen
op elkaar. En ÷,Erik doet niet aan tongen)
Tja het record staat op naam van een echtpaar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het zeer ongepast.
Rare challenge...quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gewoon allemaal weigeren onder het mom van ongewenste intimiteiten.
Standaard Loods Ontbijt ??quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:04 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Iemand die weet wat SLO betekend?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:06 schreef Frummelie het volgende:
Is er al iemand die weet wat Erik tussen de middag gaat maken en wat hij s'avonds gaat koken?
quote:
Ze zijn bang dat ze tegenover elkaar worden gezet, hoe dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:15 schreef Chanel5 het volgende:
Stonden die Isaac en Marcia nu alweer over stemmen/eliminatie te praten??? Marcia schijnt hoor, zeker weten.
wat je boos noemtquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:15 schreef xdiashalizx het volgende:
Sas is weer boos op Bern om niets...
Hij mag zelf niet winnen en de rest uit zijn groepje ook niet 🤣quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:21 schreef juul. het volgende:
Isaac: " één van die zes kan echt niet winnen man, mag niet, kan niet"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |