Die 2 trekken steeds meer samen op. Hopelijk wordt Wendy niet ook nog eens door Mirthe belazerd.quote:
Moeten we ddchele dag weer aanhoren hoe goedkoop het allemaal wel niet kan en dat het zo lekker is. Vissen naar complimentjes net als Marciano ( hoe vind je het,lekker hé,maar we moesten heel erg improviseren hoor want......)quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is zijn kookdag vandaag en hij neemt het reteserieus
die mag de volgende zijn die exit gaat met zijn sneaky gedoequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:26 schreef pingu66 het volgende:
Als de sigaretten stelling niet doorgaat begint Rupi meteen met wraak acties
Neej neej daar heb ik hem niet over gehoord... het is gewoon leuk om te zien hoe hij vol trots omeletten staat te bakken voor de bewoners...quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Moeten we ddchele dag weer aanhoren hoe goedkoop het allemaal wel niet kan en dat het zo lekker is. Vissen naar complimentjes net als Marciano ( hoe vind je het,lekker hé,maar we moesten heel erg improviseren hoor want......)
Dat wil ik wel eens zien..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:26 schreef pingu66 het volgende:
Dan wil Bern het denk ik niet uit de pot... nou ben ik benieuwd of het sigaretten worden of shag... ze hebben altijd shag gerookt, hoezo nou ineens sigaretten, dat doe je maar lekker als je thuis bent..quote:
Nu zullen de bewoners allemaal wel sidderend van angst voor deze acties, op groen gaan staanquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Sneaky acties,steken onder water enzo
Gaat die slaan met zijn handtasje?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:26 schreef pingu66 het volgende:
2 Type lui die altijd bevestiging nodig hebben.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Moeten we ddchele dag weer aanhoren hoe goedkoop het allemaal wel niet kan en dat het zo lekker is. Vissen naar complimentjes net als Marciano ( hoe vind je het,lekker hé,maar we moesten heel erg improviseren hoor want......)
Ik vind dat zoenen ook een idioot idee hoor, ze kunnen je toch niet dwingen te zoenen als je dat niet wilt?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:25 schreef Rhosyn het volgende:
Enige discussie over de stelling een hele peper eten en dan gaan zoenen.
Isaac wil niet. En Marciano wijst naar Isaac.
Erik
Het is een heel rare actie van Imadiddin en Rupert dat ze ineens sigaretten willen roken (en volgens mij al een paar weken roken) als je al 11 maanden shag rookt... demonstratief??? Je hoort Wendy toch ook niet klagen, die doet volgens mij behoorlijk zuinig aanquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan wil Bern het denk ik niet uit de pot... nou ben ik benieuwd of het sigaretten worden of shag... ze hebben altijd shag gerookt, hoezo nou ineens sigaretten, dat doe je maar lekker als je thuis bent..
Toen hij op zoek was naar een sigarettenhoesje schoof hij volgens mij expres die kist vanonder het bed vandaan met een hoop kabaal als gevolg bij slapende mensen. Terecht dat Wendy uit haar slof schoot.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:27 schreef cinsan het volgende:
[..]
die mag de volgende zijn die exit gaat met zijn sneaky gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |