gefrustreerde gastquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij mag zelf niet winnen en de rest uit zijn groepje ook niet 🤣
een deal sluiten met Sasha, die ze gisteren op de stip hebben gezetquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:31 schreef juul. het volgende:
De bro's gaan proberen om een deal te sluiten met Jappie, Bern en Sasha om samen in de finale te
komen, Marciano wilde er gelijk op af maar Isaac vindt het nog te vroeg
Succes Bro's
Top jij had al een pic geplaatst van Erik z'n menu, die had ik over het hoofd gezien...quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:15 schreef Chanel5 het volgende:
Stonden die Isaac en Marcia nu alweer over stemmen/eliminatie te praten??? Marcia schijnt hoor, zeker weten.
ze hebben sasha al 2 x op de stip gezetquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:32 schreef Verida het volgende:
[..]
een deal sluiten met Sasha, die ze gisteren op de stip hebben gezet
Zie ik niet gebeuren
Zie ik ook niet gebeuren. Sasha is niet van gisteren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Zie ik niet gebeuren
Als het tongen was dan kun je net zo goed zijn neus uitzuigen.. geeft hetzelfde effectquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wie wil er nou met Erik zoenen
( dat is nou eenmaal de challenge, is niet echt zoenen alleen lippen
op elkaar. En ÷,Erik doet niet aan tongen)
Ja, Sasha ziet ze aankomen…. Met zo’n actie geven ze alleen maar aan dat ze weten dat ze zwak staan! Lekker laten bungelen die 2…quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Zie ik niet gebeuren
En Sasha natuurlijk.. dat zou zijn eerste keuze zijn denk ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:01 schreef pingu66 het volgende:
Erik wilde de challenge wel doen met Bep ( of Mirthe)
neeeeeeeee gadverdamme... ik zie het helaas helemaal voor me.... zo ranzig!!!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als het tongen was dan kun je net zo goed zijn neus uitzuigen.. geeft hetzelfde effect
Sasha had het over 'iedere 3 dagen een eliminatie'..... en ze zullen toch ook moeten eten, dus verdienopdrachtenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Na de enerverende streams van gisteren, gaan we nu dit nu weer zien de komende dagen ....
Isaac schijt peulen. Die heeft in 1 dag tijd zijn hele macht en invloed zien verdwijnen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:43 schreef Chanel5 het volgende:
Wat praat die Isaac eng echt zo griezelig, is volgens mij ook een houding geven![]()
![]()
Dat, je hoort en ziet aan Isaac en Marcia, zo mooi.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Isaac schijt peulen. Die heeft in 1 dag tijd zijn hele macht en invloed zien verdwijnen.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:45 schreef cinsan het volgende:
iemand gehoord wanneer die stelling voor rookwaar komt
Zou gisteren zijn na de nieuwe manager verkiezing maar dat is niet meer gedaan dus verwacht vandaag. Sasha zei net tegen Bern op kantoor dat er nog een stelling komt vandaag en dat ze er dan ook één plaatst voor wc papier en nog wat huishoudelijke dingen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:45 schreef cinsan het volgende:
iemand gehoord wanneer die stelling voor rookwaar komt
Bep is niet meer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:01 schreef pingu66 het volgende:
Erik wilde de challenge wel doen met Bep ( of Mirthe)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |