Mij verbaasde het wel dat ze er vandaag geen enkele stem was op Wendy.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:38 schreef xsaskiax het volgende:
En toch vind ik het helemaal niet verkeerd zoals het vandaag allemaal gegaan is, heel duidelijk stemmen met nominatie, geen stiekem gedoe meer, iedereen wist waar hij/zij aan toe was...
Nu met de managersverkiezing ook gelijk duidelijkheid, Sasha wilde het worden en de oud managers hebben dat gerespecteerd.
Geen scheve gezichten, rust in de tent!
(nooit gedacht dat ik dit zou gaan zeggen, maar ik denk dat ze het nog goed gaat doen ook, en misschien zelfs wel tot het eind)
Ja van tevoren hadden ze het er wel degelijk over, maar ook over Marciano.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mij verbaasde het wel dat ze er vandaag geen enkele stem was op Wendy.
Niet erg, maar wel vreemd.
De meeste oud managers die mochten stemmen zijn graaiers en denken via Sasha nog het meest voor elkaar te krijgen. Allemaal eigen belang.quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:41 schreef tonja het volgende:
Wat een verademing om dat getetter van Babs niet meer te hoeven ontwijken trouwens. Heerlijk dat die kut eruit is.
Sasha ligt er maandag of dinsdag bij de volgende ELI toch gewoon uit, dus dat wordt een zeer korte periode.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:42 schreef Was-beer het volgende:
[..]
De meeste oud managers die mochten stemmen zijn graaiers en denken via Sasha nog het meest voor elkaar te krijgen. Allemaal eigen belang.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sasha ligt er maandag of dinsdag bij de volgende ELI toch gewoon uit, dus dat wordt een zeer korte periode.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sasha ligt er maandag of dinsdag bij de volgende ELI toch gewoon uit, dus dat wordt een zeer korte periode.
Too easy.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:52 schreef tonja het volgende:
Ik hoop dat de volgende die eruit vliegt Rupert of Marciano is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |