O nee hoor, zal ze nooit laten merken dat haar dat raakt, ijskonijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:28 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Die zal dat voor zichzelf vast wel weer goed kunnen praten. Bijv dat ze anders over is gekomen op tv dan ze daadwerkelijk was ofzo.
Ik ben ook benieuwd hoe ze reageert op de ophef die er was over het filmpje van Marciano en haar.
er nooit gezegd dat de kijkers zouden mogen stemmen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eb toch vrees ik dat de kijkers niet mogen stemmen en febo dus gewoon 1 vd bros kan laten winnen
Waarom zou de febo voorkeur hebben voor Isaac of Marci?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eb toch vrees ik dat de kijkers niet mogen stemmen en febo dus gewoon 1 vd bros kan laten winnen
Zij is niet goehoedquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:39 schreef Yver73 het volgende:
Babette heeft maar 1 goal: 4 (Wendy) moet weg! Vannacht wil ze met je naar bed en vervolgens wil ze je op de stip zetten. Zegt ze tegen Marciano…
Compleet gestoord die vrouw.
Zeker wetenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:15 schreef engine het volgende:
Sasha "Wat zullen m'n ouders trots zijn"
Iedereen heeft al een eigen bed nu toch?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:33 schreef Rhosyn het volgende:
Is het stapelbed al ontmanteld? Meestal beginnen ze daar al aan zodra de poort dicht slaat.
He? Wat?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:35 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Iedereen heeft al een eigen bed nu toch?
Minder nodig
Normaal wel, met Mori moesten ze wachten omdat het regende.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:33 schreef Rhosyn het volgende:
Is het stapelbed al ontmanteld? Meestal beginnen ze daar al aan zodra de poort dicht slaat.
Ze heeft meer dan een uur gehangen, dus die ging er wel voor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:38 schreef Yver73 het volgende:
Sasha is echt kapot. Daar gaat ze de komende dagen wel last van hebben.
Des te knapper is het dat ze gewonnen heeft van Babette. Die liep eigenlijk zonder veel pijn de poort uit. Volgens mij heeft Isaac wel gelijk dat zij niet écht tot het gaatje is gegaan. Maar mij hoor je niet klagen 😄
Zo langquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze heeft meer dan een uur gehangen, dus die ging er wel voor.
Maar zal hebben gezien dat Sasha het nog heel lang ging volhouden.
Ik vind Wendy naïef en bekend ook geen kleur. Ze geeft een mening, maar ook weer niet. Te wisselvalligquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:48 schreef Snensie het volgende:
Maar weet iemand hier iemand hoe het zit? Wou Wendy met Tiano naar bed? Want als dat zo is vind ik Wendy ook veel te ver gaan.
Waren de woorden van Babette dus zie maar wat je daarvan wil geloven.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:48 schreef Snensie het volgende:
Maar weet iemand hier iemand hoe het zit? Wou Wendy met Tiano naar bed? Want als dat zo is vind ik Wendy ook veel te ver gaan.
Nee joh, ze heeft in een ver verleden een keer gezegd dat hij er lekker uitziet, dat hij een mooi lichaam heeft. Maar dat kan ze net zo goed over Isaac of Rupi zeggen. Gewoon zo’n opmerking tussendoor die iedereen wel eens maakt, maar niks betekent.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:48 schreef Snensie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |