Volgende week is ze zelf het haasje. Pray what you wish for meisje...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:15 schreef engine het volgende:
Sasha "Wat zullen m'n ouders trots zijn"
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
vrees dat 1 van de bro's gaat winnen
andere mensen zijn continu dingen aan het regelen, zorgen, koken, schoonmaken, organiseren etc
maar isaac of marciano gaat winnen, wedden?
Zeker blufquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:14 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Hij zei net dat hij alle vragen die bij deze proef werden gesteld wist, behalve die over het schilderij. Ik weet niet of dat bluf is.
Ja, zou ook wel mooi zijn om met de laatste 10 gewoon allemaal spellen te doen en de winnaar is degene die het beste uit de bus komt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vraag mij af, of er nog wel een eliminatie komt voor de finale .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat gaat niet gebeuren want het zijn 2 setjes.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als één van de vier overloopt, kun ze twee van de overige drie er op zetten ....
nee maar dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:12 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Nee joh.
Marci is niet zwak. Maar weet niet veel. Heeft hij ooit een kennis opdracht gewonnen? Niet eens in de top 5 of wel?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vertrek op beide streams ......![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dat heb heb ik niet echtquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:13 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Maar Wendy maakt inmiddels wel onderdeel uit van hun groep toch?
Ik zie gladjakker Isaac er zeker voor aan .....quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:17 schreef Rhosyn het volgende:
Dat gaat niet gebeuren want het zijn 2 setjes.
Ja, ook zijn kans op 800.000 is veel minder geworden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:18 schreef HopScotch het volgende:
Isaac wordt met de minuut geïrriteerder. 'Ze had veel langer gekund, ze heeft sterke benen man, je moet álles aan de kant kunnen zetten voor dit'.
Ik verstond zijn antwoord ook niet. Maar hij deed erg verbaast. Dus het zal nee geweest zijn. Hoe dan ook zou hij eromheen gepraat hebben want de agressie van Marciano was voelbaar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:04 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Rupert zei van niet, toch? Ik versta dat gemompel niet, maar dat zag ik uit zijn lichaamstaal?
of ze nou volgende week het haasje is of niet ...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgende week is ze zelf het haasje. Pray what you wish for meisje...
Er blijven tot het einde twee slaapkamers heb ik bewoners wel eens horen zeggen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:27 schreef Adat231 het volgende:
zal er nu weer een slaapkamer dicht gaan nu ze met 10 zijn?
Die zal dat voor zichzelf vast wel weer goed kunnen praten. Bijv dat ze anders over is gekomen op tv dan ze daadwerkelijk was ofzo.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat zou ik graag Babette zien, als ze ontdekt dat ze de minst populaire bewoner is ....
En Wendy de populairstequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat zou ik graag Babette zien, als ze ontdekt dat ze de minst populaire bewoner is ....
10 op 1 is wel veel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:27 schreef Adat231 het volgende:
zal er nu weer een slaapkamer dicht gaan nu ze met 10 zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |