Kijk ze nu staan dan pappa.quote:
Daar teken ik voorquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:07 schreef Yver73 het volgende:
[..]
😄 Ja, Marciano geëlimineerd door Wendy en Isaac door Erik 🤣
Niet per se een faal vind ik. Ik denk dat men ook daar niet had verwacht dat ze het allebei zo lang zouden volhouden. Dat is ook altijd maar gokken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:05 schreef Wibehh het volgende:
FEBO ook dik gefaald met hun 1 minuut per goed antwoord.
Ja toen ik zag dat het zo'n grote paal was waar je met de benen aan mag hangen, dan duurt het wel langer natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:05 schreef Wibehh het volgende:
FEBO ook dik gefaald met hun 1 minuut per goed antwoord.
vrees dat 1 van de bro's gaat winnenquote:
Het besef bij Marci dat 840.000 euro nooit meer de zijne wordt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:08 schreef Yver73 het volgende:
O Marciano kan wel een gevuld eitje van Wendy eten
Mirthe wilde op Marcianoquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:00 schreef Harry het volgende:
Marciano: ze wouden mij erop zetten........
Zoals eerder gezegd, dit gaat nog een staartje krijgen. De achterdocht bij hem is slopend.
wendy heeft amper vrienden daarquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:10 schreef Yver73 het volgende:
Isaac zegt tegen Rupi dat ze van vroeger al gewend zijn om te vechten.
Hij denkt dat Wendy door de rest als volgende op de stip gaan zetten. Hoe komt hij daar nou bij??
Nee joh.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
vrees dat 1 van de bro's gaat winnen
andere mensen zijn continu dingen aan het regelen, zorgen, koken, schoonmaken, organiseren etc
maar isaac of marciano gaat winnen, wedden?
Maar Wendy maakt inmiddels wel onderdeel uit van hun groep toch?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wendy heeft amper vrienden daar
dus dat zal wel idd
Hij zei net dat hij alle vragen die bij deze proef werden gesteld wist, behalve die over het schilderij. Ik weet niet of dat bluf is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:12 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Nee joh.
Marci is niet zwak. Maar weet niet veel. Heeft hij ooit een kennis opdracht gewonnen? Niet eens in de top 5 of wel?
denk de enige van die groep die nu op wendy wil eric zal zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:13 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Maar Wendy maakt inmiddels wel onderdeel uit van hun groep toch?
3 weken, 21 dagen dus. 10 personen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vraag mij af, of er nog wel een eliminatie komt voor de finale .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |