Zij is ook de enige waarvan ik denk dat ik nog wel eens op haar insta ga kijken of ze ergens ondergedoken zit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die gaat haarzelf zo hard tegenkomen buiten, ik kan niet wachten ......![]()
![]()
Jouw wens in vervulling.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beni k gemeen als ik zeg dat ik hoop dat als ze naar de poort loopt het met bakken du lucht uit komt. Zo te horen doet het nu ook daar
Ik denk dat ze een goed voorbeeld wil zijn voor haar kids.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zou mooi zijn als Wendy demonstratief wegloopt ....
Maar daar is ze te beschaafd voor ....![]()
Ik dacht dat je je P in één jaar moet halenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:49 schreef engine het volgende:
Ze heeft dus nog niet eens haar propedeuse gehaald. Heeft ze zich wel al ingeschreven voor die studie?
Echt ze loopt te rekken en te rekken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:51 schreef Yver73 het volgende:
Schiet nou maar op Babette. Ik ben zoooo klaar met dat gelul
Binnen de lijntjes van Marciano inderdaad.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:49 schreef Yver73 het volgende:
Ze heeft de afgelopen tijd op een kleine vierkante meter geleefd 🤣
En ze heeft waardering voor iedereen in de loods, ja ja 🤮
Open Universiteit gok ik. Of bij nader inzien, denk een hbo, LOI of zo.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je P in één jaar moet halen
Mag hopen dat ze de trein mist of zou het zijn omdat dr familie nog lang niet op lokatie isquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:52 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Echt ze loopt te rekken en te rekken.
Mag 2 jaarquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je P in één jaar moet halen
Ik begin steeds harder te twijfelen nu we weten hoe hard ze kan liegen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:49 schreef engine het volgende:
Ze heeft dus nog niet eens haar propedeuse gehaald. Heeft ze zich wel al ingeschreven voor die studie?
Geen woorden, van beiden niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:51 schreef HappyCharly het volgende:
benieuwd oe ze gedag tegen wendy zegt
en het eindigd in een lege praktijk na haar studiequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:47 schreef Dotteke het volgende:
Ze begonnen als een experiment voor haar studie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |