Alweer karma…!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:45 schreef Dotteke het volgende:
Staan haa r spullen bij de poort gaat het regenen
Iedereen leefde mee en zo zie ik de COS graag.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:42 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het ook een supergezellige cos was. Iedereen voelde wel de spanning.
Beni k gemeen als ik zeg dat ik hoop dat als ze naar de poort loopt het met bakken du lucht uit komt. Zo te horen doet het nu ook daarquote:
Egĝ waarquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:47 schreef Dotteke het volgende:
Ze begonnen als een experiment voor haar studie
Het is een klein narcistisch mennekequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:46 schreef Harry het volgende:
Marciano: zeg aub wel goeie dingen over mij he?
Niet tegen je verlies kunnen en dan de zwakste nog even de grond in boren. Dit is zoals hotlips is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:45 schreef juul. het volgende:
Ik kan er met mijn pet niet bij dat Bep op het laatste moment Wendy nog zo door het slijk haalt, walgelijk
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:46 schreef Harry het volgende:
Marciano: zeg aub wel goeie dingen over mij he?
Neuh vind ik ook wel grappigquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beni k gemeen als ik zeg dat ik hoop dat als ze naar de poort loopt het met bakken du lucht uit komt. Zo te horen doet het nu ook daar
Zie het voor me.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:46 schreef humpty het volgende:
Kabouter spillebeen loopt met een handdoek over zijn hoofd omdat het regent![]()
![]()
echte kerel hoor
viel me ook opquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:49 schreef xsaskiax het volgende:
Babette: het is al besloten hoe het gaat zijn...... ze gaat niet zeggen wie ze wil dat wint.... maar wat een raar gezegde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |