Kijk de video van gisteren, waar bern een fantastische show geeft, standup comedie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:43 schreef juul. het volgende:
Bern vraagt aan Sasha waarom Bep dacht dat zij op de stip zou komen omdat zij de zwakste was van de groep antwoord Sasha
Bern is ook geen helder licht hoor, het valt mij op dat Sasha alles moet voorkauwen bij Bern
Dat is iets van de laatste maand. Ima heeft die stiekem van de huishoudpot gekocht in zijn manager maand.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat begreep ik al niet, al enige tijd kopen ze nu sigaretten.
Jawel, van Erik wel, dat had hij al toegezegd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja hij denkt oeps Erik manager of Bern of Sasha dan krijg ik geen peuken meer
Hij heeft altijd met die groep meegestemd en nam zelfs dikwijls het voortouw.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik vond dat niet erg opvallend dan want ik dacht echt dat hij niet bij de een en niet bij de ander hoorde en steeds switste.
Die zag ik inderdaad in een filmpje stiekem een pakje in zijn zak stoppen toen hij de boodschappen binnen haalde.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is iets van de laatste maand. Ima heeft die stiekem van de huishoudpot gekocht in zijn manager maand.
Oké, ik heb geen streams en mis zodoende een en ander.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:18 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij heeft altijd met die groep meegestemd en nam zelfs dikwijls het voortouw.
Ze zouden allemaal tegen moeten stemmen. Dat is een makkelijke manier om de laatste maand voor een aantal mensen nog moeilijker te maken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:20 schreef Rhosyn het volgende:
Jasper komt ff bij Sasha en Bern checken of zij ook tegen zijn. Tegen de stelling.
Bern wel maar Sasha niet.
Jasper wil alleen op rood gaan staan als hij zeker weet dat Sasha en Bern ook op rood gaan
Bern en Jasper overtuigen Sasha dus ze gaan met z'n vieren op rood staan bij de stelling.
Erik ook op rood zeggen ze.
Ik begrijp dit niet. Met z'n vieren tegen gaat de stelling gewoon door.
Wendy heeft nog. Die heeft shag.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:27 schreef Dotteke het volgende:
Jasper zegt tegen Wendy dat hij bij het roken op rood gaat
Wendy geeft aan dat het niet erg is
Dat is naar zeggen het kado geweest van babbel aan marciquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die zag ik inderdaad in een filmpje stiekem een pakje in zijn zak stoppen toen hij de boodschappen binnen haalde.
Ik denk niet dat dat kan? Dat kwam aan in een redelijk grote doos.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:32 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dat is naar zeggen het kado geweest van babbel aan marci
Of shag dan iddquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:33 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat kan? Dat kwam aan in een redelijk grote doos.
Isaac heeft een goede rente op dat geld héquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:36 schreef xsaskiax het volgende:
Huh........... Isaac denkt dat hij nog tussen de 80 en 100 euro heeft in zijn 'wallet'
Het lijkt wel of dat geld 'jongt'......
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:33 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat kan? Dat kwam aan in een redelijk grote doos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |