jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:57 schreef Adat231 het volgende:
d
[..]
at wordt 2 stemmen minder op eric voor manager
Ja hij heeft groot gelijk. Was grappig dat Rupert daar natuurlijk weer geïrriteerd over was.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goeie van Erik. Pak ze maar aan
Denk niet dat Jasper te manipuleren is hoor dus dan zal het Mirthe worden. Maar Erik wilde toch zo graag?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan kiezen ze wie ze het makkelijkst kunnen manipuleren.
Niet Sasha. Niet Erik. Niet Bern.
Misschien Jasper of Mirthe.
Dat begreep ik al niet, al enige tijd kopen ze nu sigaretten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:00 schreef lojanda het volgende:
Rupert Ima en Wendy hebben een stelling geplaatst voor sigaretten.. hoezo geen shag en hulzen? Zijn ze tegenwoordig te lui om sigaretten te schieten..
Sigaretten is ook drie keer zo duur.
Nee hoor, Wendy is nog steeds aan het klikkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat begreep ik al niet, al enige tijd kopen ze nu sigaretten.
Ja mooi he, wat een mooie backfirequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:03 schreef Alocanda het volgende:
Eigenlijk best mooi om te zien dat groep Ice het hele jaar de touwtjes in handen heeft gehad en zich als winnaarsgroep waanden nu steeds meer verliezen aan de andere groep en de rollen langzaam omgedraaid worden. Ik dacht maanden geleden groep Erik heeft geen schijn van kans en die gaan er 1 voor 1 uit maar dat blijkt nu anders uit te pakken.
Isaac zal wel zo slim zijn om naar de grootste groep te stappen want die is altijd een beetje in het midden blijven hangen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:03 schreef Alocanda het volgende:
Eigenlijk best mooi om te zien dat groep Ice het hele jaar de touwtjes in handen heeft gehad en zich als winnaarsgroep waanden nu steeds meer verliezen aan de andere groep en de rollen langzaam omgedraaid worden. Ik dacht maanden geleden groep Erik heeft geen schijn van kans en die gaan er 1 voor 1 uit maar dat blijkt nu anders uit te pakken.
Zeker.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja mooi he, wat een mooie backfire D:
Ik begreep het ´klikken´ even verkeerd van je.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee hoor, Wendy is nog steeds aan het klikken
Heerlijk iddquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:03 schreef Alocanda het volgende:
Hij zat nooit in het midden alleen praatte hij iedereen naar de mond. Hij zat vanaf het begin in dezelfde groep.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Isaac zal wel zo slim zijn om naar de grootste groep te stappen want die is altijd een beetje in het midden blijven hangen.
Voor iedereen die nog geen manager is geweestquote:
Zoek maar even.quote:
Ik vond dat niet erg opvallend dan want ik dacht echt dat hij niet bij de een en niet bij de ander hoorde en steeds switste.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:06 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij zat nooit in het midden alleen praatte hij iedereen naar de mond. Hij zat vanaf het begin in dezelfde groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |