Zit met een kinderlijk jankstemmetje op bed te jammerenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:11 schreef Alocanda het volgende:
Bij de meeste mensen zag je opluchting dat ze naar huis konden. Bij Bep zie ik dat helemaal niet terwijl ze toch zo''n geweldig leven buiten zegt te hebben.
De Bourgondier gaat lekker churros verkopenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:11 schreef Alocanda het volgende:
Bij de meeste mensen zag je opluchting dat ze naar huis konden. Bij Bep zie ik dat helemaal niet terwijl ze toch zo''n geweldig leven buiten zegt te hebben.
Heerlijk, ik hoop dat iemand dit ook opneemtquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zit met een kinderlijk jankstemmetje op bed te jammeren
Ja, ik denk dat ze die open universiteit wel kan afzeggen want psycholoog gaat het niet worden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Bourgondier gaat lekker churros verkopen
zoals Isaac ook, gefrustreerd, een klap tegen haar been geeft op het moment dat ze loslaat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar wat zijn Isaac en Marciano vreselijke personen.
Die praktijk kan ze nu niet kopenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze die open universiteit wel kan afzeggen want psycholoog gaat het niet worden.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze die open universiteit wel kan afzeggen want psycholoog gaat het niet worden.
Zelf hadden ze het niet zo lang volgeghoudenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:14 schreef Verida het volgende:
[..]
zoals Isaac ook, gefrustreerd, een klap tegen haar been geeft op het moment dat ze loslaat.
en maar blijven doorouwehoeren over hoe het lichaam meer kan.
bah, heel vieze ventjes zijn het, liefdeloze motivatie gaven ze ook, Drammerig en eisend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |