Relnicht? Je weet niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:00 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Hahahaha, relnicht. Je doet het erom he ;-)
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laatste 5 minuten ......![]()
[ afbeelding ]
Beslissing eliminatie stream 1 - 4 augustus 2023Het was wel een hele mooie eliminatieopdrachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
De 'kneuzen' weten wel alle grootmuilen naar huis te werkenquote:
Jammer he!!!! GO SASHA!!!!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Relnicht? Je weet niet waar je het over hebt.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laatste 5 minuten ......
thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was echt een hele mooie eliminatie, met natuurlijk een goed einde.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was wel een hele mooie eliminatieopdracht
Dat ze gevaarlijk is, is zeker!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sasha is wel een gevaarlijke outsider, Jeff en Babette weggespeeld, die staat de volgende keer op de stip ....
Het einde helpt ook wel mee natuurlijk, maar de spanning in de COS tijdens de opdracht was bijna voelbaarquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit was echt een hele mooie eliminatie, met natuurlijk een goed einde.
Oh joh, ik dacht dat je een grapje maakte en net zo tegendraads deed als Beppie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Relnicht? Je weet niet waar je het over hebt.
Sasha is nogal onderschat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sasha is wel een gevaarlijke outsider, Jeff en Babette weggespeeld, die staat de volgende keer op de stip ....
Ik heb even gedoucht. Had het zweet onder mijn oksels staanquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het einde helpt ook wel mee natuurlijk, maar de spanning in de COS tijdens de opdracht was bijna voelbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |