Dat snap ik, maar al moet je wel wachten. Je wacht niet in een kelder of zoquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan meevallen.
Zagen wat de opdracht was, en stapten meteen in de auto.
Denk dat er nog wel wat dingen moeten worden afgehandeld bij de productie voor je gaat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:55 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar al moet je wel wachten. Je wacht niet in een kelder of zo
Nouja, dat snap ik wel aan de ene kant. Ze gaat naar huis dus het boeit haar niet meer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:55 schreef Rhosyn het volgende:
Je kan al weten wat voor bitch die babette is door het negeren van de microfoon controle.
Ik vind het vooral heel heel heel erg kinderachtig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:55 schreef Rhosyn het volgende:
Je kan al weten wat voor bitch die babette is door het negeren van de microfoon controle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door DGK_Tegengas op 04-08-2023 15:02:22 ].
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laatste 5 minuten ......![]()
[ afbeelding ]
Beslissing eliminatie stream 1 - 4 augustus 2023Dank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
Als ik zeg microfoon om dan die je een microfoon om,heb je dat begrepen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:57 schreef WebbySP het volgende:
Ik zou iemand van de productie langs laten lopen om de mic om te doen. Wie niet luisteren wil, moet maar geholpen worden.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:00 schreef pingu66 het volgende:
Zet baps zo de poort uit....nog steeds geen mic5
[..]
Als ik zeg microfoon om dan die je een microfoon om,heb je dat begrepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |