Nee heeft ze geknuffeld met Bep?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:39 schreef 5thencounter het volgende:
En Wendie met een Huiliehuillii kop om Babbel te troosten.. ben je nou van de pot gerukt ofzo , doe gewoon
[ afbeelding ]
Ze huilde door de tranen van Sas.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:39 schreef 5thencounter het volgende:
En Wendie met een Huiliehuillii kop om Babbel te troosten.. ben je nou van de pot gerukt ofzo , doe gewoon
[ afbeelding ]
Wat een prestatie, die is in mijn achting gestegen hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Sasha en Jeff en Babette uitgeschakeld. Topper
Mag ook wel na die tijd, dat we afgeleid waren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:39 schreef Chanel5 het volgende:
Hier hetzelfde choco, zag/hoorde Sas huilen en schrok me rot.
Oww absoluut, maar dat was ze al bij mij.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een prestatie, die is in mijn achting gestegen hoor
Dat heeft ze verdient. Ze heeft zich 2 keer goed laten zien.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:41 schreef BigBreg83 het volgende:
Sasha wil nu manager worden zegt ze.
Nou bij mij ook. Ik neem mijn woorden van eerder terug dat ze weinig kan. TOPPERquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een prestatie, die is in mijn achting gestegen hoor
Op naar Wendy'squote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:42 schreef Dotteke het volgende:
EIndelijk, ben benieuwd wat Marciano nu gaat doen, terug naar Isaak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |